Joachim_F Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Det spøker for nye SiN-spill: Ritual Entertainment har blitt kjøpt av MumboJumbo, som ikke har interesse av spill for kjernegamerne. Les mer Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Synd dette da, aldri hørt om selskapet som kjøper dem opp men synd om de ikke kommer mer fra SiN siden. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg er litt usikker, første Sin-spillet hadde jo sin sjarm (om man ser bort ifra bugsene), men episode 1 var en uinspirert middelmådighet. Føler ikke helt det store tapet. Har jo andre FPSer feks HL-epsiodene (episode 1 her var jo overraskende bra, vanlig HL2 ble for langdrygt og ensformig, episode 1 var faktisk overraskende bra). AtW Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Er jo ganske kjipt for oss som betalte for spillet og forventet oppfølgere. Føler meg lurt. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Må si at jeg er utrolig skuffet og trist, vi har mistet en av de beste spillutvilkerne noensinne . Lenke til kommentar
koronag Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg mener de fortjente det, etter det nitriste Sin: Episodes (1). Lenke til kommentar
Juke Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg synes heller ikke at Sin Episode 1 var så mye å skryte av, så jeg skal vel klare meg godt uten fremtidige spill i den serien. Det var et helt greit spill, hverken mer eller mindre. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Men hva i helvete da? Da er jo pengene jeg har brukt på Episode 1 bare bortkastet da! Episode 1 krever jo en oppfølger! Det blir som å BARE få se starten på en svær actionfilm! Forresten latterlig at idiotene bak MumboJumbo kjøper opp Ritual når det er FPS Ritual kan, og ikke sånne tullespill for "casual gamers". Hate @ MumboJumbo from me. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Er jo ganske kjipt for oss som betalte for spillet og forventet oppfølgere. Føler meg lurt. 7795664[/snapback] Word. Jeg er enig med Juke - Sin Episodes: Emergence var et helt greit spill, verken mer eller mindre. Men jeg hadde forventet en oppfølger, og nå føler jeg meg lurt. Jeg er ikke så happy angående MumboJumbo nå, nei. Endret 25. januar 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Ikke spesiellt trist, da SiN Episodes: Emergence var utter crap og litt til. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Nå er jeg bra glad for at jeg ikke brukte penger på å kjøpe meg SiN Episodes: Emergence ja. Var i siste øyeblikk også, var like før jeg kjøpte det, for jeg er tom for nye spill. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg kjøpte det på steam, og jeg angret ca fem minutter etter at det var lastet ned. Det var liksom HL2 uten stemning. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg synes faktisk SiN: Emergence var et bra spill. Det var ikke eksepsjonellt, men det var godt håndtverk, og jeg koste meg når jeg spilte det. De fleste her inne ser ikke ut til å ha fått med seg at flere kjernemedlemmer av staben forlot Ritual helt i slutten av 2006. Det var bl.a Steve Nix (CEO), Tom Mustaine (co-founder), Michael Russell (QAM), Shawn Ketcherside (sjefs-designer og den som skrev SiN-serien), John Schuch (level designer). Dette er faktisk en stor del av drivkreftene bak SiN-universet. Det spekuleres også i om såkalt "episodic gaming" har noe særlig fremtid. Både Valve og Ritual skrøt mye av hvor bra dette var og at nye kapitler ville komme omtrent hvert halve år. De har ikke klart å holde hva de lovte. På Steam har det også piplet frem en del "casual" spill og det kan jo være ting som tyder på at dette er fremtiden. Store FPS spill er veldig kostbare å utvikle og antall årlige suksesser innenfor sjangeren kan vel telles på en til to hender. "Casual" spillene derimot håver inn mye penger i forhold til produksjonskostnadene og de kan selge jevnt i flere år etter at de er gitt ut. P.S Informasjonen om Ritual er tatt fra PC Gamer UK nr, 171. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg