suburban Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 jeg har fått forståelse for at jeg kan bruke en amd 1,33 cpu på dette hk, men hvordan forandrer jeg i bios, evt.på hk ? finner ikke ut av det i manualen. på forhånd takk Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 hei, prøv delete knappen når oppstart, se om du får opp bios , les manualen hilsen via c3 [ Denne Melding var redigert av: LA8464 på 2002-11-29 22:13 ] Lenke til kommentar
milamber Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Et av de første oppstartsbildene så vil du se at rammen telles opp. Der skal det også stå oppført en liten fin tekst om å trykke på Del knappen for å gå inn i Setup. Ellers så kan det hende systemet tar CPUen automatisk når du setter inn en 1.33GHz. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 21:46, skrev suburban: men hvordan forandrer jeg i bios, evt.på hk ?finner ikke ut av det i manualen. Tipper du mener eksakt hva du skal endre på i Bios. Da må man vite sånn ca. hva ordlyden på ymse settings er i kortets Bios, siden de skiller seg endel alle - t.o.m. en oppdatert Bios kan endres ganske betydelig på vitale steder - derfor kan screenshots av disse være til hjelp. Men etter hva de skriver på HardcoreWare under 'stuff that stinks': > No software multiplier settings (dip switches are still better than jumpers though) < Noen testesider viser instillinger i Bios ( søk i Google ), og hvor de endrer. Dipswitcher å justere på kortet: http://www.overclockers.co.uk/asus_a7v_2.htm Lenke til kommentar
suburban Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 dreit meg helt ut med å fucke opp alt. brant opp både 800 og 1.33 måtte handle nytt idag. sånn går det når man er amatør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå