magfa Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 hallo, vurderer å kjøpe g420..er det vært penga? Skal ha en skjerm med BRA bilde og kvalitet. noen erfaringer eller tips til andre skjermer? samt biligste websjappe? _________________ Lenke til kommentar
Mawerick Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 For meg ser det ut som en bra skjerm...... På siden til http://www.komplett.no står det 1280 x 1024 @ 91 hz Lenke til kommentar
arnter Skrevet 29. september 2001 Del Skrevet 29. september 2001 Jeg har også sett en del på den skjermen og kommer sannsynligvis til å kjøpe den når jeg skal ha ny PC nå, men først må AMD få hele handa ut av ræva og lansere den Palominoen som jeg har ventet alt for lenge på!!! Lenke til kommentar
magfa Skrevet 29. september 2001 Forfatter Del Skrevet 29. september 2001 øy-øy, fikk sony skjermen idag..bra den, jevlig klar!! litt uvant med Trinitron skerm, den buer så jevlig inn...gjør den ikke? hehe + de to streka da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå