Gå til innhold

Gratis PHPserver med 5gb lagring?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5gb er vel litt drøyt, og du ville sansynligvis få båndbredde problemer. Du må nok betale, tenker jeg.

7795482[/snapback]

Ok... Vet du om noen andre severe jeg kan prøve? :hmm:

Skrevet
Vet desverre ikke om noen som har noe så høyt som 5gb.

7796567[/snapback]

Jeg skjønte det... Men så lurer jeg på om du vet om noen som har litt mindre? :)

Skrevet

Hmm.. Fra å se på gratis webhotell til å hoppe direkte til stw var et litt stort prishopp.. Servetheworld har et godt produkt, men i mine øyne overpriset.

Du kan jo f.eks se på www.surftown.nu og www.one.com (one.com tilbyr ikke ekstern mysql-tilgang..)

Skrevet
Antar at vedkommende skal ha større filer når han trenger 5gb, One.com tillater ikke at du har større filer der.

7803279[/snapback]

Nei, det jeg jeg tenke på var ca 5gb og gratis... :hmm:

Skrevet

Det kan jeg love deg at er vanskelig, om ikke umulig.

Om du i det hele tatt finner et sånn "tilbud" er det sikker på treigt at det blir ubrukelig. Personlig betaler jeg 108,- i året for 1 gb webhotel med php støtte.

Men ønsker det lykke til i jakten. Send en pm eller gi litt info her om du skulle finne :)

Skrevet
Antar at vedkommende skal ha større filer når han trenger 5gb, One.com tillater ikke at du har større filer der.

7803279[/snapback]

Hva er den magiske grensen på maks størrelse på en fil?

Skrevet

7803279[/snapback]

7810150[/snapback]

500kb har jeg sett mange steder, men dette er fra gratis tjenester da.

Hva skal du med 5gb? Vet at det er mulig å få tak i gratis hosting med 2gb og php. Men om den var noe bra vet jeg ikke.

Skrevet

7803279[/snapback]

7810150[/snapback]

500kb har jeg sett mange steder, men dette er fra gratis tjenester da.

Hva skal du med 5gb? Vet at det er mulig å få tak i gratis hosting med 2gb og php. Men om den var noe bra vet jeg ikke.

7812232[/snapback]

Jeg tenker på www.one.com. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...