SSSMonkey Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Hei. Er det mulig å skifte den ringetonen/ventetonen man har når noen ringer til deg, altså den "duuuuuuut....duuuuuuut..." tonen som den som ringer hører...? Og eventuelt hvordan. Ringte idag til en person som hadde en slags historie istede for den vanlige "ringelyden/tonen". Håper noen skjønner hva jeg mener. Takker for svar Endret 25. januar 2007 av Nesset Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Vet om en som har det jeg også.. Tror det var en tjeneste til Tele2. Lenke til kommentar
tigergutt1 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei. Er det mulig å skifte den ringetonen/ventetonen man har når noen ringer til deg, altså den "duuuuuuut....duuuuuuut..." tonen som den som ringer hører...? Og eventuelt hvordan. Ringte idag til en person som hadde en slags historie istede for den vanlige "ringelyden/tonen". Håper noen skjønner hva jeg mener. Takker for svar 7795105[/snapback] Se www.netcom.no/jukebox :-) Lenke til kommentar
SSSMonkey Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Hei. Er det mulig å skifte den ringetonen/ventetonen man har når noen ringer til deg, altså den "duuuuuuut....duuuuuuut..." tonen som den som ringer hører...? Og eventuelt hvordan. Ringte idag til en person som hadde en slags historie istede for den vanlige "ringelyden/tonen". Håper noen skjønner hva jeg mener. Takker for svar 7795105[/snapback] Se www.netcom.no/jukebox :-) 7795228[/snapback] Takker så mye Endret 25. januar 2007 av Nesset Lenke til kommentar
Klokkeradio Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Vet om en som har det jeg også.. Tror det var en tjeneste til Tele2. 7795180[/snapback] http://www.tele2.no/privat/mobil/golive/ri...ringoppsignaler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå