Gå til innhold

Bygge pc til å ha i bilen

Anbefalte innlegg

Mener og ha sett der. Omformer, 12v-230 v, vanlig stikkontakt i den andre enden og sigg plugg i den andre.

7809923[/snapback]

Åja, når du sier syens jeg at jeg så den på BilTema en gang for ikke så lenge siden. Tror jeg tar meg en tur dit og ser i nærmeste fremtid :)

Tusen takk for hjelp :thumbup:

Er det noe mer jeg lurer på håper jeg du kan hjelpe igjen, takker nok en gang for masse flott hjelp, takk! :D

Mvh,

Christoffer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv nettsiden dems først?

Men dem har den der tror jeg.

7809990[/snapback]

Jeg fant den på http://www.biltema.no/ akkurat nå hvis man søker etter "omformer" så finner man den :thumbup:

Takk nok en gang -Shark- :D

Edit: Hmmm, leste nettopp at den ikke kan levere mer enn 150W kontinuerlig bruk , og maks 300W i 30 minutter. Har dette noe å si i og med at jeg kobler den til en strømforsyner?

Ble ikke helt klok av denne :no:

Mvh,

Christoffer :)

Endret av Intoxikeyn
Lenke til kommentar
De har en større varian også, med 300/500W ytelse. denne går an å koble rett på egne ledninger i bilen slik at du sliper å bruke sigarettenneren.

7810918[/snapback]

Ja, du må nok opp i en slik størrelse for at det skal fungere. Vet ikke hva poweret stjeler når pcen bare tursler og går jeg? :)

Lenke til kommentar
De har en større varian også, med 300/500W ytelse. denne går an å koble rett på egne ledninger i bilen slik at du sliper å bruke sigarettenneren.

7810918[/snapback]

Ja, du må nok opp i en slik størrelse for at det skal fungere. Vet ikke hva poweret stjeler når pcen bare tursler og går jeg? :)

7813637[/snapback]

Nei, si det :hmm:

Må nok sjekke angående det der, men jeg går nok for den største de har. Den som kan gi 300W stabilt :)

Mvh,

Christoffer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...