Intoxikeyn Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Mener og ha sett der. Omformer, 12v-230 v, vanlig stikkontakt i den andre enden og sigg plugg i den andre. 7809923[/snapback] Åja, når du sier syens jeg at jeg så den på BilTema en gang for ikke så lenge siden. Tror jeg tar meg en tur dit og ser i nærmeste fremtid Tusen takk for hjelp Er det noe mer jeg lurer på håper jeg du kan hjelpe igjen, takker nok en gang for masse flott hjelp, takk! Mvh, Christoffer Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Prøv nettsiden dems først? Men dem har den der tror jeg. Lenke til kommentar
Intoxikeyn Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Prøv nettsiden dems først? Men dem har den der tror jeg. 7809990[/snapback] Jeg fant den på http://www.biltema.no/ akkurat nå hvis man søker etter "omformer" så finner man den Takk nok en gang -Shark- Edit: Hmmm, leste nettopp at den ikke kan levere mer enn 150W kontinuerlig bruk , og maks 300W i 30 minutter. Har dette noe å si i og med at jeg kobler den til en strømforsyner? Ble ikke helt klok av denne Mvh, Christoffer Endret 27. januar 2007 av Intoxikeyn Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 De har en større varian også, med 300/500W ytelse. denne går an å koble rett på egne ledninger i bilen slik at du sliper å bruke sigarettenneren. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 De har en større varian også, med 300/500W ytelse. denne går an å koble rett på egne ledninger i bilen slik at du sliper å bruke sigarettenneren. 7810918[/snapback] Ja, du må nok opp i en slik størrelse for at det skal fungere. Vet ikke hva poweret stjeler når pcen bare tursler og går jeg? Lenke til kommentar
Intoxikeyn Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 De har en større varian også, med 300/500W ytelse. denne går an å koble rett på egne ledninger i bilen slik at du sliper å bruke sigarettenneren. 7810918[/snapback] Ja, du må nok opp i en slik størrelse for at det skal fungere. Vet ikke hva poweret stjeler når pcen bare tursler og går jeg? 7813637[/snapback] Nei, si det Må nok sjekke angående det der, men jeg går nok for den største de har. Den som kan gi 300W stabilt Mvh, Christoffer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå