Gå til innhold

Hvilke abonnement fra Telenor?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har for tiden Chess Knock-Out og er i grunnen helt fornøyd med dette. Men det har seg nå slik at det begynner å bli noen år siden sist jeg kjøpte mobiltelefon, og iom at jeg er student og ikke har kapital nok til å legge ut større engangssummer, så tenkte jeg at det kunne være en idè å handle telefon sammen med et abonnement i fra Telenor, med tanke på at man ikke trenger legge ut en stor engangssum ved kjøp av telefon.

Jeg ringer ikke stort og sender egentlig ikke spesielt mye meldinger, veldig lite mms og ingen wap aktivitet for øyeblikket. Jeg regner med at ringing, sms og mms holder seg forholdsvis stabilt. Aner ikke om jeg kommer til å bruke wap o.l på den nye telefonen.

Jeg har sett på Fri60 og Djuice Magnum, men er usikker på hva som vil "lønne" seg.. ;)

Noen som har noen synspunkter? :)

Kan jo nevne at telefonen jeg kommer til å kjøpe via Telenor er en K610i, som da blir kostende 199,- i engangspris, men sikkert kommer til å koste litt mer utover abonnementsperioden.. :!:

Endret av Keltern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lag et excel-ark hvor du lager en formel som regner ut prisen for 12 mnd. med abonnement utifra ringetiden din (se tidligrer fakturaer). Så kan du senere legge til tlf. prisen og finne ut hva som lønner seg. Ellers er Djuice Allstar et knallabonnement, men dog uten subsidier...

Endret av EivindRydland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...