leifeinar Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 sender ei fil fra den ene maskina til den andre, får kun rundt 120 kb/s synest det er litt lite. sender over skype... finnes det andre måter og gjøre dettte på som er bedre? de sendes fra ei trådløs maskin til en kablet... https://prisguiden.no/product.php?productId=43154 har denne router/swich Lenke til kommentar
preludah Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 hmm... er det ikke enklere å la maskinene vises i hjemmenettet ditt slik at du lett kan ha tilgang til det du har på den andre maskinen? Kjør veiviseren for fildeling i XP. Det er nok både det enkleste og det raskeste Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Regner med at skypeproblemet består i at du sender filene over internett. Da blir hastigheten begrenset til din uploadhastighet. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 nei akkurat det det ikke gjør. har tenkt tankenjeg også. dro over 20 filer på 350mb. de la seg på en hastighet mellom 60 og 100 kb/s på hver av filene. sender jeg andre veien via kabel-router-trådløs ligger jeg rundt 4-500 kB/s på enkelt fil funker vel så lenge jeg planlegger filoverføring. hvis jeg leier en dvd må jeg legge den inn først på spill pc så sende over til stuepc. har ikke dvd i stuepc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå