Skikongen Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg bruker Opera Mini på Symbian S60 (Nokia N80). Genial løsning for RSS-feeds. Problemet er at etter at jeg har satt opp abonnementer forsvinner disse etter en tid. RSS-feedsene blir resatt slik at kun de som ligger inne ved installering av Opera Mini dukker opp (blant annet FT.com, The Guardian, Opera Mini Blogg). Andre som har det problemet, evt har løst det? Veldig irriterende å måtte sette opp RSS-ene hver uke... Har Opera Mini 3.01 så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg har også opplevd dette et par ganger. 1 gang da jeg mistet bokmerkene mine leste jeg på Opera miniforumet at det var en felles feil på en server som de skulle løse. Så fungerte det greit en god stund før jeg mistet dem igjen, men fikk de igjen neste dag . Har også lest at andre har problemer med dette. Tror ikke det er så mye du kan gjøre selv da disse RSS feedene blir lagret på Operas server. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg har også opplevd dette et par ganger. 1 gang da jeg mistet bokmerkene mine leste jeg på Opera miniforumet at det var en felles feil på en server som de skulle løse. Så fungerte det greit en god stund før jeg mistet dem igjen, men fikk de igjen neste dag . Har også lest at andre har problemer med dette. Tror ikke det er så mye du kan gjøre selv da disse RSS feedene blir lagret på Operas server. 7804162[/snapback] Sant. De ligger på en ekstern server så du kan ikke gjøre noe med dette. Dette er moe Opera selv må ordne opp i. Derfor bruker jeg Google Reader for mobilen.. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Dumt at Google Reader ikke er for normale java telefoner da. Men telefoner som S60 2nd, 3rd Edition, Nokia N-Series, Nokia E-Series. Håper Opera for ordnet opp i problemet. Har ikke opplevd at RSS feedene slutter å fungere på en stund nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå