Cowboystrekk Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Ser det har kommet ut en ny serie fra HP som ligner mistenkelig på 9000-serien som har vært populær her på forumet. Ser at den har fått Vista premium som standard og toppmodellen har enorm diskstørrelse, men er det andre forskjeller på denne serien? Finner ikke noe info på HP sine sider. En av toppmodellen ser meget godt priset ut: 9266 med C2D T5500 cpu, 7600go gfx, 2 gb minne og 320 gb hdd (160 x 2) til litt under 13000,- med unntak av skjermkort ser jo dette helt rått ut EDIT: opplyste feil cpu Endret 25. januar 2007 av Delavar Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Det ser ut som en rå laptop, har du link? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Det ser ut som en rå laptop, har du link? 7795284[/snapback] https://prisguiden.no/product.php?productId=61955 mye for pengene ser det ut til! Får håpe ikke prisen fyker i været når den kommer på lager. Spent om om det er andre forskjeller fra 90XX-serien enn bare Vista. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hmm, interessant. Vurderer for tiden å gå til innkjøp av en Dell i9400, men etter å ha sett disse spesifikasjonene lurer jeg på om det kanskje er bedre å vente litt. Noen som vet noe som helst om når denne kan komme på lager? Så xd.no forventet å få den i slutten av februar, noe som er litt lenge å vente for min del. Men det er mulig jeg blir nødt til å smøre meg med tålmodighet likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå