meastp Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hei! Jeg får ikke til å avinstallere samba (skal installere det på nytt pga slettet noen filer..) Kan jeg evt. re/over installere det? (har prøvd med rpm -i --force samba-x.x.x-x.i386.rpm, men den gikk til ny linje uten noe og det skjedde ingenting) mvh, Mats Lenke til kommentar
meastp Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Hmmm... Når jeg ser nermere ser det ut som om noe er installert på nytt her.... Men den kom altså ikke tilbake til [root@localhost] før jeg avbrøt det hele... Burde jeg prøve på nytt og la den gå sin gang? Lenke til kommentar
meastp Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Nei, nå fikk jeg det til.... P.S Anders eller SirHartge evt. andre moderatorer : Bare slett denne topicen.... Den inneholder ingenting av nytte for noen..... In short: Denne er ubrukelig......Kast den Lenke til kommentar
morbo Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Kan man ikke slette egne topics? Anyway så er rpm -e samba --nodeps et sikkert valg Lenke til kommentar
meastp Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 "Etter 30 minutter er det kun moderator og/eller administrator som kan slette innlegget." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå