Gå til innhold

Audio-pin-out på EVGA 680i SLI HK for front audio

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurer på om det er noen her som har EVGA nForce 680i SLI hovedkort og som har koblet til lyd uttaket for front (slik jeg kan koble til headphones etc i fronten av kabinettet)?

Får ikke noe lyd når jeg bare kobler kabelen som følgte med kabinettet (får lyd når jeg kobler til speaker utgangen bak på hk) til pinnene på hovedkortet. "Manualen" som følgte med kabinettet står det ikke noe om pin-out på den kabelen. I håndboken til HK står det forklart hvor jeg skal koble til etc og en tegning over connectoren, men jeg forstår ikke forklaringen :S

Noen som kan forklare hva dette betyr:

Pin - Signal

1 - PORT1_L

2 - AUD_GND

3 - PORT1_R

4 - PRECENCE_J

5 - PORT2_R

6 - SENSE1_RETURN

7 - SENSE_SEND

8 - Empty

10 - SENSE2_RETURN

Frykter at kabelen som følgte med kabinettet ikke har samme pin-out som denne connectoren og at jeg må endre litt på kabelen?

Bilder:

Kabel

Connector

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er HD Audio (Azalia) output på dette hovedkortet. Det er ikke kompatibelt med den andre standarden: AC 97. På kabinettet som jeg monterte eVGA hovedkortet i var det både plugg for HD Audio og AC 97.

7794420[/snapback]

Ahh ok, litt kjipt at jeg ikke sjekket det før jeg bestillte kabinettet. Vet du om det er mulig å få kjøpt en kabel/kit, eller om det er noen mulighet til å bygge dette om?

Skulle sp gjerne hatt et lyd uttak i fronten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...