Pasient Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Eller forelsket. Noen ganger går det for det samme, tror jeg Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Jeg får følelsen av at han mener det. Det er det mest skremmende av alt. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Denne lever igjen ja Alltid koselig å lese her inne, får mange fine tips og bruke selv også Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Når jeg var sliten etter en lang dag, og litt sånn muggen i humøret.. Da gikk hun 30min. i regn og kulde for å komme å klemme meg og sove hos meg. De fine brevene jeg får plutselig(hun går på skole langt borte) er også utrolig flott, det kribler imagen når jeg ser et brev i kassa, og det står alltid fine ting i.. Ellers er det veldig fint at hun alltid lar meg være meg, og lar meg gjøre det jeg har lyst til. Også når hun fomler etter meg i søvne, finner meg og drar meg inntil.. Det er digg det! Det var visstnok veldig skjønt når jeg lagde hjemmelagd postkort og sendte.. Og når jeg kjørte ca 920km for å hente henne hjem fra folkehøgskolen, så vi skulle få litt ekstra tid siden det bare var en helg fri. Men jeg gjorde det jo ikke for å være skjønn, jeg gjorde det fordi JEG ville ha mer tid.. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Eg fekk ein klem eingong. Var ganske greit Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Typen min kan finne på å si at jeg er nydelig selv når jeg har nettopp stått opp, eller stått ute i regnværet i timesvis. Gutten må være på dop. Du vet, vi sniffer alltid litt lim før vi skal møte jenta vi er forelska i, så vi klarer å lyve troverdig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hysj da, Heilage! Du må ikke avsløre alle de topphemmelige gutte-triksene! Hvis de får vite at vi har en baktanke med alt vi gjør så kommer de aldri til å la seg lure igjen... Trodde du visste bedre enn som så Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Opplevde noe ganske trivelig idag. Jeg har vært borte fra skolen siden mandag, og idag tidlig kom saken min til meg for å sove ved siden av meg i to timer før han måtte dra på jobb. Jeg så mest sannsynlig ut som en dass, klam og jævlig. Orka ikke annet enn å bare ligge i ro. Han kosa meg på ryggen hele tiden. Sukk. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det skjønneste må vel være at noen var villig til å flytte 70 mil bare for å være sammen med meg Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Typen min har mange ganger kommet ut midt på natten med snop og cola. Elsker sånt. Veien til hjertet mitt er med bestikkelser og mat. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hysj da, Heilage! Du må ikke avsløre alle de topphemmelige gutte-triksene! Hvis de får vite at vi har en baktanke med alt vi gjør så kommer de aldri til å la seg lure igjen... Trodde du visste bedre enn som så Damn. Dårlig strategisk tenking på gang her... Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Typen min kan finne på å si at jeg er nydelig selv når jeg har nettopp stått opp, eller stått ute i regnværet i timesvis. Gutten må være på dop. Haha, godt sagt. Jeg er ikke sikker på hva det skjønneste er, men syntes det er koselig når typen kommer å banker på vinduet mitt bare for å si at han er glad i meg. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg ringte til kjæresten min nå nettopp og sa at hun skulle gå ut og åpne døren, og der sto jeg. Må legge til at jeg ikke sa ifra at jeg skulle til henne, og det tar 8 timer med tog Lenke til kommentar
Reached Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg ringte til kjæresten min nå nettopp og sa at hun skulle gå ut og åpne døren, og der sto jeg. Må legge til at jeg ikke sa ifra at jeg skulle til henne, og det tar 8 timer med tog hadde nok funka bedre hvis du kom uanmeldt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg ringte til kjæresten min nå nettopp og sa at hun skulle gå ut og åpne døren, og der sto jeg. Må legge til at jeg ikke sa ifra at jeg skulle til henne, og det tar 8 timer med tog hadde nok funka bedre hvis du kom uanmeldt Ringe med anonymt nummer og si med forferdelig ekkel stemme at døden er nær for så å be dem åpne døren med andre ord? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg ringte til kjæresten min nå nettopp og sa at hun skulle gå ut og åpne døren, og der sto jeg. Må legge til at jeg ikke sa ifra at jeg skulle til henne, og det tar 8 timer med tog hadde nok funka bedre hvis du kom uanmeldt Så kommer jeg dit og hun er ikke hjemme mener du? Måtte jo forsikre meg om at hun var hjemme Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg ringte til kjæresten min nå nettopp og sa at hun skulle gå ut og åpne døren, og der sto jeg. Må legge til at jeg ikke sa ifra at jeg skulle til henne, og det tar 8 timer med tog hadde nok funka bedre hvis du kom uanmeldt Så kommer jeg dit og hun er ikke hjemme mener du? Måtte jo forsikre meg om at hun var hjemme Det hadde sikkert vært ganske festilig . Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Madamen fikk meg til å bli skikkelig forelsket i hun når hun kom hjem til meg med rose. Gikk opp trappen og overrasket meg med en rose. Wee, det var utrolig kjekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Fikk sjokolade av ei jente en gang. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 En kompis på jobb sa for noen dager siden at vennene hans syntes jeg virket veldig hyggelig. Syntes det var litt koselig å få høre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå