Gå til innhold

Halo 3 Legandary Edition, detaljer.

Bertelsen

Anbefalte innlegg

Release Date: 11/15/2007

Legendary Edition: $99.99 "With this Legendary Edition, you'll receive three bonus discs of extra content and a collectible replica of a Spartan Mjolnir Mark VI helmet."

promo2.jpg

Fant en annen tråd ang. dette, men bildene var fjernet pga. kopiretten på bildene, så jeg tenkte at vi skulle få dem opp igjen.

Uansett, dette er herlig! :dribble:

Edit: kilde.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

åååååååå! Klarer ikke vente på Halo3 ass :cry: Blir bare å hamstre seg mat og cola å isolere seg hjemme noen måneder å sitte å spille når den blir released altså ;) Kommer til å ta seg godt ut i stua ved siden av 360'n denne legendary editon også :)

Lenke til kommentar

Det er jo på ingen måte en stiv pris. slik jeg regner det så er 99.99$ ganget med 6.3. (Dagens kurs) så blir det 630,566937. Det finnes jo flere spill som koster 700 kroner.(avhenger så klart av butikk).

EDIT: Er sikker på å ha lest at den boksen vil bare finnes i USA :cry:

Endret av Comprade
Lenke til kommentar
Det er jo på ingen måte en stiv pris. slik jeg regner det så er 99.99$ ganget med 6.3. (Dagens kurs) så blir det 630,566937. Det finnes jo flere spill som koster 700 kroner.(avhenger så klart av butikk).

EDIT: Er sikker på å ha lest at den boksen vil bare finnes i USA :cry:

7797818[/snapback]

Spill som koster 59.99 dollar koster jo oftest 599 her hjemme, så denne boksen vil nok koste opp i mot 1000-lappen tenker jeg. Tror ikke det blir slik en utgave på meg da nei. Sååå kul var ikke hjelmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...