UrgeLoL Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Singstar til ps3 begynner å nærme seg virker det som og det ser ut som om det kan bli meget bra *Nedlastbare sanger, og et bredt utvalg som vil hele tiden vil øke. *My SingStar community: Som gjør at brukere kan laste opp sine prestasjoner, og man kan se andres gode/elendige prestasjoner. Både video(gjennom nye eyetoy) og audio. Singstar youtube altså *350 sanger til å begynne med, med dette vil raskt øke. *Online multiplayer muligheter er noe de skal se nærmere på. *Trådløse mikrofoner *Musikkvideoer i HD kvalitet. Anbefaler alle å lese intervjuet her. En haug med bilder under Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 25. januar 2007 av Mgs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 dette vill dama like, men betaler neppe så mye penger for skrik og skrål når jeg skal spille xbox 360. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Ser for meg at mange vil like muligheten for å lage en slags singstar myspace der de legger opp video og audio av gode og dårlige og kanskje morsome singstar prestasjoner. Der de også kan linke til venner etc etc. Mulighetene er jo enorme. Online mic battle hadde også vært kult Men for min del er dette et party spill Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 I samarbeid med noko Eyetoy greier vil dette bli ein schlager av uante dimensjonar. Eg gledar meg hvertfall! Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Ser for meg at mange vil like muligheten for å lage en slags singstar myspace der de legger opp video og audio av gode og dårlige og kanskje morsome singstar prestasjoner. Der de også kan linke til venner etc etc. Mulighetene er jo enorme. Online mic battle hadde også vært kult Men for min del er dette et party spill 7793991[/snapback] Myspace er Internetts søppeldynge, så jeg hadde ikke dratt den sammenligningen Men alle de interaktive spillene som Singstar, Guitar Hero osv. får en ny vår nå når de kommer seg online. Jeg tror det bare er utviklerenes fantasi som setter grenser for hva som kommer til å bli å mulig (tja...sikkert noen tekniske begrensninger også ) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Trur faktisk dette kan bli hysterisk morro og interessant Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Oi oi! Detta må ikkje dama få se.. Har ikkje råd! Lenke til kommentar
AngryNorwegian Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Noen som vet om det kommer noe lignende til xbox360? En morsom blanding hadde vært en guitar hero/Singstar kombo Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Noen som vet om det kommer noe lignende til xbox360? En morsom blanding hadde vært en guitar hero/Singstar kombo 7794781[/snapback] Word! Ser for meg videoene av det på youtube allerede :!: Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Heh heh, microtransactions, anyone? Blir sikkert moro det, selv om Singstar, for min del, begynner å utspille sin rolle. Nå er det gitaren som gjelder Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Noen som vet om det kommer noe lignende til xbox360? En morsom blanding hadde vært en guitar hero/Singstar kombo 7794781[/snapback] Er vel nogså usansynlig at dette kommer ut på noen som helst annen konsoll en PS3. Er vel Sony selv som lager Singstar. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Blir selvfølgelig Hd musikkvideoer og trådløse mikrofoner!! Lenke til kommentar
Shivan Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Blir selvfølgelig Hd musikkvideoer og trådløse mikrofoner!! 7795115[/snapback] Hvordan skal de få pakka inn HD video og bra lyd i 50-80mb som det står på PS Store? En gjennomsnittlig musikkvideo i vanlig tv-oppløsning med komprimert mp3 lyd (192kbps) tar jo rundt 60mb. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Om du ser på bildene så står det SD og HD foran sangene Så noe blir vel HD og noen blir SD. Men likevel så står det 80 MB på den hd filmen. Merkelig Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Om du ser på bildene så står det SD og HD foran sangene Så noe blir vel HD og noen blir SD. Men likevel så står det 80 MB på den hd filmen. Merkelig 7795831[/snapback] Sikkert fordi Cell-prosessoren er så kraftig at den kan ta tak i en video i med lav oppløsning og konvertere den om til HD on the fly. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Singstar er vel eit av dei spelkonsepta der mikrotransaksjonar faktisk er å foretrekke. Problemet med Singstar på PS2 for min del var at kvar DVD hadde toppen 2 eller 3 songar eg synest var ok. Det blir ikkje spesielt mykje for pengane. Ser fram til å kunne velge det eg sjølv likar når eg får PS3. Han snakka om ein kombinasjon av Guitar Hero og Singstar på slutten...trur der er eit bra potensiale der... Kay Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Singstar er vel eit av dei spelkonsepta der mikrotransaksjonar faktisk er å foretrekke. Problemet med Singstar på PS2 for min del var at kvar DVD hadde toppen 2 eller 3 songar eg synest var ok. Det blir ikkje spesielt mykje for pengane. Ser fram til å kunne velge det eg sjølv likar når eg får PS3. Han snakka om ein kombinasjon av Guitar Hero og Singstar på slutten...trur der er eit bra potensiale der... Kay 7798226[/snapback] Er SÅ enig.. Å måtte invistere i nye DVD'er hele tiden for å få med seg 2-3 sanger som faktisk er bra utgår. Nå vi nå kan laste ned og kose oss med enkelt sanger øker dette morsomhetsfaktoren med ca 1000hakk Og å kunne kombinere GuitarHero og Singstar ville tatt kaka Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Dette kan jo fort bli spillet som virkelig får fart i salget av PS3. Ser for meg karaokegale japanere flokke seg til nærmeste PS3 forhandler når dette kommer ut. Jeg bare håper MS på en eller annen finurlig måte klarer å kopiere singstar å få det ut på X360 Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Vet ikke om jeg skal ha noe av dette.. Sist gang jeg satt frem PS2 og singstar på en fest, ble den stjålet... Har ikke lyst til å miste en PS3 på samme måte.. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Vet ikke om jeg skal ha noe av dette.. Sist gang jeg satt frem PS2 og singstar på en fest, ble den stjålet... Har ikke lyst til å miste en PS3 på samme måte.. 7798915[/snapback] Aiai, den svir.. Gode kammerater høres det ut som :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå