Gå til innhold

Singstar PS3 interview

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Singstar til ps3 begynner å nærme seg virker det som og det ser ut som om det kan bli meget bra ;)

*Nedlastbare sanger, og et bredt utvalg som vil hele tiden vil øke.

*My SingStar community: Som gjør at brukere kan laste opp sine prestasjoner, og man kan se andres gode/elendige prestasjoner. Både video(gjennom nye eyetoy) og audio. Singstar youtube altså :p

*350 sanger til å begynne med, med dette vil raskt øke.

*Online multiplayer muligheter er noe de skal se nærmere på.

*Trådløse mikrofoner

*Musikkvideoer i HD kvalitet.

Anbefaler alle å lese intervjuet her.

En haug med bilder under ;)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

singstar-20070123033043269.jpg

singstar-20070123033041332.jpg

singstar-20070123033040160.jpg

singstar-20070123033036332.jpg

singstar-20070123033038879.jpg

singstar-20070123033035254.jpg

singstar-20070123033045629.jpg

Endret av Mgs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser for meg at mange vil like muligheten for å lage en slags singstar myspace der de legger opp video og audio av gode og dårlige og kanskje morsome singstar prestasjoner. Der de også kan linke til venner etc etc. Mulighetene er jo enorme. Online mic battle hadde også vært kult ;) Men for min del er dette et party spill ;)

Lenke til kommentar
Ser for meg at mange vil like muligheten for å lage en slags singstar myspace der de legger opp video og audio av gode og dårlige og kanskje morsome singstar prestasjoner. Der de også kan linke til venner etc etc. Mulighetene er jo enorme. Online mic battle hadde også vært kult ;) Men for min del er dette et party spill ;)

7793991[/snapback]

Myspace er Internetts søppeldynge, så jeg hadde ikke dratt den sammenligningen :nei:

Men alle de interaktive spillene som Singstar, Guitar Hero osv. får en ny vår nå når de kommer seg online. Jeg tror det bare er utviklerenes fantasi som setter grenser for hva som kommer til å bli å mulig (tja...sikkert noen tekniske begrensninger også :p)

Lenke til kommentar
Blir selvfølgelig Hd musikkvideoer og trådløse mikrofoner!!

7795115[/snapback]

Hvordan skal de få pakka inn HD video og bra lyd i 50-80mb som det står på PS Store?

En gjennomsnittlig musikkvideo i vanlig tv-oppløsning med komprimert mp3 lyd (192kbps) tar jo rundt 60mb.

Lenke til kommentar
Om du ser på bildene så står det SD og HD foran sangene ;) Så noe blir vel HD og noen blir SD. Men likevel så står det 80 MB på den hd filmen. Merkelig ;)

7795831[/snapback]

Sikkert fordi Cell-prosessoren er så kraftig at den kan ta tak i en video i med lav oppløsning og konvertere den om til HD on the fly. :p

Lenke til kommentar

Singstar er vel eit av dei spelkonsepta der mikrotransaksjonar faktisk er å foretrekke. Problemet med Singstar på PS2 for min del var at kvar DVD hadde toppen 2 eller 3 songar eg synest var ok. Det blir ikkje spesielt mykje for pengane. Ser fram til å kunne velge det eg sjølv likar når eg får PS3. :)

Han snakka om ein kombinasjon av Guitar Hero og Singstar på slutten...trur der er eit bra potensiale der...

Kay

Lenke til kommentar
Singstar er vel eit av dei spelkonsepta der mikrotransaksjonar faktisk er å foretrekke. Problemet med Singstar på PS2 for min del var at kvar DVD hadde toppen 2 eller 3 songar eg synest var ok. Det blir ikkje spesielt mykje for pengane. Ser fram til å kunne velge det eg sjølv likar når eg får PS3. :)

Han snakka om ein kombinasjon av Guitar Hero og Singstar på slutten...trur der er eit bra potensiale der...

Kay

7798226[/snapback]

Er SÅ enig.. Å måtte invistere i nye DVD'er hele tiden for å få med seg 2-3 sanger som faktisk er bra utgår. Nå vi nå kan laste ned og kose oss med enkelt sanger øker dette morsomhetsfaktoren med ca 1000hakk :)

Og å kunne kombinere GuitarHero og Singstar ville tatt kaka

Lenke til kommentar

Dette kan jo fort bli spillet som virkelig får fart i salget av PS3. Ser for meg karaokegale japanere flokke seg til nærmeste PS3 forhandler når dette kommer ut.

Jeg bare håper MS på en eller annen finurlig måte klarer å kopiere singstar å få det ut på X360 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...