Footy Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Mekker ny pc her og kobler alt opp. Fra PSU'en kommer den vanlige 24 pins kontakten ned til HK, men jeg har en 8-pins og. Jeg vet hvor den skal, men hva er den til? Har jeg bruk for den? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Du kobler kun til det som trengs, er det ikke 8pins på hovedkortet trengs den ikke Lenke til kommentar
Footy Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Da trnger jeg den. HK har en 8 pins... Men fortsatt litt nysgjerrig på hva den er til Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei. Du MÅ ikke ha 8-pins, maskinen vil starte med bare en 4-pins (passer bare på ene sida, en vei) men 8-pins er en fordel da det gir mer strøm til kortet som igjen gjør det stabilt ved tunge belastninger. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 EPS 12V plugg (8 pin) er for strøm til CPU. http://www.playtool.com/pages/psuconnector...ctors.html#eps8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå