Scortech Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Dette er noe jeg har sett fram til utrolig lenge og nå er det virkelig.. Endelig kan vi få skikkelig presis kontroll styring i fps spill på Xbox 360.. XCM XFPS Her et er bilde av manualen:-) Mer info finner du her Update Her kan du også få se boksen i aksjon med mus og keyboard i COD 3 på 360 Link Ingen tvil om at fps kommer høyt oppe på spill listen min på Xbox 360.. Endret 24. januar 2007 av Scortech Lenke til kommentar
............... Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Jeg ser ikke vitsen med dette. En konsoll skal ikke være en datamaskin! -- EDIT: men sikkert fint for de som, ja, jeg vet ikke egentlig. Endret 24. januar 2007 av karlsn Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Denne ble forresten "slaktet" i en review jeg leste (var det TeamXbox, kanskje...?). Det viste seg at den rett og slett ikke klarte å konvertere de analoge signalene særlig godt, spesielt ikke til tastaturet. Jeg, for min del håper den flopper til de grader, brenner ned hus som besitter den og gir 360'en RLD. Konsoll skal spilles med kontroller. Endret 24. januar 2007 av WonderStivi Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Stilig! Nå blei plutslig Xbox eit litt bedre alternativ. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 konsoll skal spilles med kontroller For noe tull ..det som teller er skikkelig kontroll.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Nei... dette var dårlige greier. Konsoll skal ikke spilles med tastatur og mus, men med håndkontroll. De som ikke greier å bli vant til det kan ta seg en bolle og tusle tilbake til PC'en sin. Håper MS kommer ut med en patch snarest som fjerner denne muligheten. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Nei dette er FYSJOM!! Det er en konsoll, spilla skal spilles med pad, ikke mus og tastatur. Måtte de straffes de som velger dette alternativet. For ikke å snakke om fordelen de får når de spiller online! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det var jo egentlig veldig genialt syntes da jeg! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 It was then that we realized the score-plummeting flaw of the XFPS; it simply can't handle small mouse movements. Doing a 180-degree turn is no problem, but lining up the crosshair on a target is an inaccurate exercise in frustration. The pointer jerks and lags all over the place, making it next to impossible to hit anything smaller than a tank. Thinking it could be a problem with mouse sensitivity, we spent some time trying higher and lower controller speed settings. The result was exactly the same - a frustrating lack of response when making fine mouse movements. To check if it was a game-specific problem, we fired up Rainbow Six: Vegas. The problem remained, and we were owned. http://gear.ign.com/articles/753/753779p1.html Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Nei takk. Sitter helst tilbakelent dypt nede i sofaen med beina på bordet. Lenke til kommentar
bas Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Får håpe dette verken slår an eller funker noe særlig.Er det noe jeg har irritert meg over så er det akkurat denne gadgeten her.Etter min mening er det en grunn til at PC folk spiller på akkurat PC med mus og tastatur, mens konsoll folk spiller på konsoll med håndkontrollene sine. Ser for meg at dette vil være en stor fordel for folk som kan håndtere mus og tastatur i FPS spill i forhold til en stakkar som meg med min håndkontroll.Dette sammenligner jeg med turbo pads til xboxen, rett og slett juks. Sånn, måtte bare få det ut, har irritert meg over denne lenge Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Mouse and Keyboard fires onto the Xbox 360 Now, moving onto what is really the jewel in the crown of this product – keyboard and mouse ability for the Xbox 360. We tested a standard ‘Dell’ PS/2 keyboard in conjunction with a Logitech USB optical mouse as well as standard Dell PS/2 mouse. The combination worked flawlessly as promised. Within a few short seconds of blasting on the FPS title Call of Duty 3, we were navigating though the menu’s with the keyboard! Commencing war, we mean gameplay, we tested out the mouse sensitivity thoroughly at first. For us, one of the deterrents of FPS on consoles is the use of those dreaded analog sticks; somehow, someway we used to keep firing up into the sky and losing our footing – NOT ANYMORE! It was beautiful to twist our gun around with a swipe of the mouse, left, right, up and down; you name it, and the mouse done it on Xbox 360. The response time is excellent, there was no Need for a high frequency of mouse drags and it certainly was far from irritating. Unfortunately, the XFPS 360 comes with no sensitivity adjuster on-board the device, but alas titles such as COD 3 have vertical and horizontal sensitivity bars in the options menu. We turned them both up all the way and to our delight the mouse control become even smoother and quicker! With a mouse, shooting enemies becomes a lot easier for obvious reasons and it really did make COD 3 a lot more enjoyable and pleasurable to play. On the keyboard side of things, everything is emulated perfectly as expected. The default pre-set was great for COD 3, but for other games perhaps the keys would be best assigned beyond their defaults. Luckily, XCM has included a programming function in the device which allows you to re-map keys as you wish. Here’s how programming the device works – 1) Flick the switch to SET 2) Push the ‘P’ button on the XFPS 360 3) Hit the button on your Wired Xbox 360 controller you wish to re-map (Needs to be connected temporarily) 4) Hit the keyboard button that you wish for your button to be re-assigned to 5) Job done The obvious downer of this method is that if you don’t have any wired control pads, then you will not be able to use this function (or even use the device). Although, most likely there will be one lying around somewhere and a major plus is that the programming as listed is incredibly easy to do. The XFPS 360 will even save your programmed functions, and you can toggle between the default and user set pre-sets via a flick of the switch. From Newbie to FPS Pro in just one Day! The use of the XFPS 360 will most likely improve any gamers FPS skills in an INSTANT. The benefits a mouse and keyboard bring to FPS gaming are evident and offer control far beyond a traditional Xbox 360 controller. While there are more than enough positives, the perhaps and potentially huge downsides of the XFPS 360 is that firstly it requires the use of a wired Xbox 360 to become connected and secondly there is no headset support. The first is bearable, it is not a gruesome process but for some real hardcore Live gamers, the lack of headset support will result in their new found ‘killing spree’ going physically un-voiced. Overall, the XFPS 360 is fully user-friendly and any newbie can pick it up and reap the benefits. It performs as it promises, easy to use yet highly effective in beefing up your frag kudos. The included Playstation/Playstation 2 compatibility is a great bonus for all those players who have come the whole way from PS2 to Xbox 360. It certainly made our FPS experience on the 360 more intensive and more enjoyable. With more and more great FPS titles heading to the 360 in the new year, the XFPS 360 should most certainly be on everybody’s must have peripheral list. Positives + Use USB or PS/2 Mouse and Keyboards on Xbox 360 + Use Playstation/Playstation 2 controllers and peripherals on the Xbox 360 + Bring turbo buttons to your Xbox 360 controller via the switch pull-downs + Strong, sleek and robust unit + Fully suitable for ‘Plug & Play’ with default setting + Easy to re-program buttons and create a custom key setting + Makes FPS games more enjoyable and a lot easier to play + Will have even the best of Live gamers running scared + Makes the transition from PS2 to Xbox 360 gamer seamless Negatives + Requires a wired Xbox 360 controller for the device to be detected and programmed + No on-board headset support, however could be plugged into a wired controller, the wired controller still works as well as mouse and keyboard if plugged in + It may be a great adapter, but the price tag of approximately $80 is a little steep + Potential hardware compatibility issues + WASD movement setting not programmable + A creamy white shell colouring would’ve complimented the Xbox 360 better Det var da jævla hvor mange sytunger det var her da..Hvis dere ikke liker det så kryp tilbake til kontrolleren din og spill videre uten presisjon uten like og la være med å syte spamme denne tråden..herregud Endret 24. januar 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Nei takk. Sitter helst tilbakelent dypt nede i sofaen med beina på bordet. 7793833[/snapback] Ja helt klart ! Og bøyd frem når det er intenst ! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Heh, ganske motstridene til det som sto på IGN. De må VIRKELIG suge uten mus. Foreløpig holder jeg fingen på IGN's anmeldelse, at musen er unøyaktig ved små bevegelser. Mener og at jeg leste at du får problemer hvis du trykker f.eks. w+a. Husker ikke hvor jeg leste det, men det var noe med hvordan de digitale signalene ble omformet til analoge eller no sånt For guds skyld, flopp. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg tror selvsagt ikke selv at dette er perfekt men et steg i riktig retning for folk som gjerne vil kunne sitte igjen med mer spill glede enn fustrasjon osv Lenke til kommentar
formann Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Fordi DERE ikke skjønner hvor mye bedre kontroll man får med mus i FPS-spill så skal liksom ikke oss andre få muligheten? Fy faen ... dette er noe av det dummeste jeg har hørt på lenge. Jeg trodde liksom "Xbox-folka" hadde litt mer i skallen en dettte. Har lenge hatt intrykk av at xbox foretrekkes av litt mer voksne personer mens alle drittungene sitter og skriker PS3. Må nok bare innse at jeg tok grundig feil... Maken... er dere av den mening at alt dere ikke liker eller foretrekker burde avskaffes? Kanskje vi skal avskaffe Mac, rapmusikk, nokiatelefoner, sims, japsebiler, øl, årgangsvin, fransk, tysk... alt bare fordi jeg ikke foretrekker det selv?? Dere burde skamme dere ... hardt og lenge. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Hvis de som bruker dette har egne servere de kan spille på i alle de forskjellige spillene så er det greit for meg, men jeg kommer aldri til å bruke det da jeg har pcen til det. Edit: Må vi som spiller med håndkontroll spille med de med tastatur/mus er det ikke like greit for meg lenger.. Endret 24. januar 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Fordi DERE ikke skjønner hvor mye bedre kontroll man får med mus i FPS-spill så skal liksom ikke oss andre få muligheten? Fy faen ... dette er noe av det dummeste jeg har hørt på lenge. Jeg trodde liksom "Xbox-folka" hadde litt mer i skallen en dettte. Har lenge hatt intrykk av at xbox foretrekkes av litt mer voksne personer mens alle drittungene sitter og skriker PS3. Må nok bare innse at jeg tok grundig feil... Maken... er dere av den mening at alt dere ikke liker eller foretrekker burde avskaffes? Kanskje vi skal avskaffe Mac, rapmusikk, nokiatelefoner, sims, japsebiler, øl, årgangsvin, fransk, tysk... alt bare fordi jeg ikke foretrekker det selv?? Dere burde skamme dere ... hardt og lenge. 7793939[/snapback] oi det var da spenstig ? Du skal få kjøp min andre xbox 360.. Selger også en pent brukt sofa. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 For min del så handler dette om tradisjonen rundt konsoll/PC. Konsoll er mer avslappet mens PC er hardcore. Ikke misforstå, du finner dyktige spiller på konsoll, og det kan være gode, hektiske kamper. Men hoppende, hyperaktive fjortenåringer som skriker EID hver gang de får et headshot er jeg rimelig ferdig med. Så lenge spillene er begrenset til å spilles med håndkontroll så er det en balansert slagmark. Hvis mus og tastatur blir tilgjengelig, så ødelegges denne balansen ganske kraftig. Vel, kanskje ikke, men man skulle jo tro det. Jeg finner ikke linken til den reviewen jeg leste av XFPS første gangen, men der hadde de prøvd XFPS vs. håndkontroll, og håndkontrollen vant faktisk. Dette er selvfølgelig individuelt. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Fordi DERE ikke skjønner hvor mye bedre kontroll man får med mus i FPS-spill så skal liksom ikke oss andre få muligheten? Fy faen ... dette er noe av det dummeste jeg har hørt på lenge. Jeg trodde liksom "Xbox-folka" hadde litt mer i skallen en dettte. Har lenge hatt intrykk av at xbox foretrekkes av litt mer voksne personer mens alle drittungene sitter og skriker PS3. Må nok bare innse at jeg tok grundig feil... Maken... er dere av den mening at alt dere ikke liker eller foretrekker burde avskaffes? Kanskje vi skal avskaffe Mac, rapmusikk, nokiatelefoner, sims, japsebiler, øl, årgangsvin, fransk, tysk... alt bare fordi jeg ikke foretrekker det selv?? Dere burde skamme dere ... hardt og lenge. 7793939[/snapback] Du får det til å høres ut som om vi diskriminerer deg. Reality check? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå