Lidskjalv Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Snedig problem, I know. Jeg har vel hatt dette siden først i puberteten, med ujevne mellomrom. Nå var det lenge siden sist, men det skjedde altså både forrige natt og natten før der igjen. Det som skjer, er at jeg drømmer noe spesielt, nøyaktig hva husker jeg sjelden, men jeg våkner altså opp bløt nerrantil, ja av det hvite stoffet som går under navnet sperm. Er dette vanlig? Hva kan jeg gjøre for å unngå det? Det er jo skikkelig plagsomt 7793722[/snapback] Alle normale gutter har dette fra tidlig i puberteten og godt opp i tyveårene. 7800141[/snapback] Da må nok du gjerne definere "Normal" for meg, for jeg har faen ikke fått noe slikt, er jeg unormal av den grunn ? herregud .. 7802798[/snapback] ÅÅhhherregud... NOEN normale og NOEN unormale gutter skyter satsen i dynetaket når de drømmer om å beise over tanta si eller klassens feite kjerring eller søstra til besskameraten eller hvasomhelst...Ikke unormalt for noen, ikke normalt for andre. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 quotetandredeleveravtråenssomeridirekterelevansmedsvarettilkarenunder ÅÅhhherregud... NOEN normale og NOEN unormale gutter skyter satsen i dynetaket når de drømmer om å beise over tanta si eller klassens feite kjerring eller søstra til besskameraten eller hvasomhelst...Ikke unormalt for noen, ikke normalt for andre. 7806313[/snapback] Som sagt, det er lov til å undre om en er unormal/normal, men enkle ting kan en vel finne ut av selv mesteparten av sex/samliv er normalt/unormalt og det finnes ingen norm(bortsett fra pedofili/nekrofili da) Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Har heller aldri fått dette, men jeg onanerer relativt ofte, tror det har noe å si. Hvis du har fått renset rørene før du legger deg er du ikke så kåt heller liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå