Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Det å våkne opp ferdig-mastrubert

Gjest Gjesteposter

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesteposter

Snedig problem, I know. Jeg har vel hatt dette siden først i puberteten, med ujevne mellomrom. Nå var det lenge siden sist, men det skjedde altså både forrige natt og natten før der igjen.

Det som skjer, er at jeg drømmer noe spesielt, nøyaktig hva husker jeg sjelden, men jeg våkner altså opp bløt nerrantil, ja av det hvite stoffet som går under navnet sperm.

Er dette vanlig? Hva kan jeg gjøre for å unngå det? Det er jo skikkelig plagsomt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror ikke det er så uvanlig... Tror vel egentlig ikke at det kan kalles noe problem heller.

7794046[/snapback]

Skjer det ofte er det kanskje et problen. Det har bare skjedd meg to ganger siden puberteten, men noen har vel kåtere drømmer enn andre da... :p Jeg tror ikke det er veldig uvanlig, de fleste guttene jeg kjenner har opplevd det noen ganger.
Lenke til kommentar
Snedig problem, I know. Jeg har vel hatt dette siden først i puberteten, med ujevne mellomrom. Nå var det lenge siden sist, men det skjedde altså både forrige natt og natten før der igjen.

Det som skjer, er at jeg drømmer noe spesielt, nøyaktig hva husker jeg sjelden, men jeg våkner altså opp bløt nerrantil, ja av det hvite stoffet som går under navnet sperm.

Er dette vanlig? Hva kan jeg gjøre for å unngå det? Det er jo skikkelig plagsomt

7793722[/snapback]

Alle normale gutter har dette fra tidlig i puberteten og godt opp i tyveårene.

Lenke til kommentar

7793722[/snapback]

Alle normale gutter har dette fra tidlig i puberteten og godt opp i tyveårene.

7800141[/snapback]

Da må nok du gjerne definere "Normal" for meg, for jeg har faen ikke fått noe slikt, er jeg unormal av den grunn ? herregud ..

Lenke til kommentar
Vil ikke si at normale gutter har våte drømmer, men at det er normalt å ha det er en annen ting.

Selv har jeg aldri opplevd det. Onanerer ganske ofte, noe som kan være årsaken!

7805701[/snapback]

Hva er definisjonen på 'normale gutter'?

Du onanerer ofte, jeg lite. Ingen av oss har ikke våte drømmer. Ingenting er bevist, hverken den ene eller andre veien.

Lenke til kommentar

Det jeg prøvde å få sagt var at å si "normale gutter har våte drømmer" blir feil. Det er normalt å ha våte drømmer er riktig.

Jeg påsto ikke at hvis alle onanerer mye, så får ingen våte drømmer. Det kan allikevel være grunnen til at jeg ikke har det, mens du har en helt annen grunn. Skal ikke utelukke at det er helt tilfeldig om man har det eller ikke. Selv er jeg da glad jeg ikke har det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...