Gjest Gjesteposter Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Snedig problem, I know. Jeg har vel hatt dette siden først i puberteten, med ujevne mellomrom. Nå var det lenge siden sist, men det skjedde altså både forrige natt og natten før der igjen. Det som skjer, er at jeg drømmer noe spesielt, nøyaktig hva husker jeg sjelden, men jeg våkner altså opp bløt nerrantil, ja av det hvite stoffet som går under navnet sperm. Er dette vanlig? Hva kan jeg gjøre for å unngå det? Det er jo skikkelig plagsomt Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Vanlig? Vet ikke.. Aldri opplevld. Hva du kan gjøre? "Tømme posen" før du legger deg (?) Burde heller vært postet på 'Sex og samliv' forumet kanskje? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Tror ikke det er så uvanlig... Tror vel egentlig ikke at det kan kalles noe problem heller. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Tror ikke det er så uvanlig... Tror vel egentlig ikke at det kan kalles noe problem heller. 7794046[/snapback] Skjer det ofte er det kanskje et problen. Det har bare skjedd meg to ganger siden puberteten, men noen har vel kåtere drømmer enn andre da... Jeg tror ikke det er veldig uvanlig, de fleste guttene jeg kjenner har opplevd det noen ganger. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Er ikke dette fenomentet kalt "Våte Drømmer"? Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Snedig problem, I know. Jeg har vel hatt dette siden først i puberteten, med ujevne mellomrom. Nå var det lenge siden sist, men det skjedde altså både forrige natt og natten før der igjen. Det som skjer, er at jeg drømmer noe spesielt, nøyaktig hva husker jeg sjelden, men jeg våkner altså opp bløt nerrantil, ja av det hvite stoffet som går under navnet sperm. Er dette vanlig? Hva kan jeg gjøre for å unngå det? Det er jo skikkelig plagsomt 7793722[/snapback] Alle normale gutter har dette fra tidlig i puberteten og godt opp i tyveårene. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hurray, I'm not normal :> Det er bra normalt under puberteten ja, du kan jo se om du kan drømme om noe annet som ikke er erotisk når du skal sove. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Er ikke dette fenomentet kalt "Våte Drømmer"? 7796208[/snapback] virker slik på meg iallefall Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Alle normale gutter har dette fra tidlig i puberteten og godt opp i tyveårene. 7800141[/snapback] Vel, da er jeg ikke normal da? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Snedig problem, I know. Jeg har vel hatt dette siden først i puberteten, med ujevne mellomrom. Nå var det lenge siden sist, men det skjedde altså både forrige natt og natten før der igjen. Det som skjer, er at jeg drømmer noe spesielt, nøyaktig hva husker jeg sjelden, men jeg våkner altså opp bløt nerrantil, ja av det hvite stoffet som går under navnet sperm. Er dette vanlig? Hva kan jeg gjøre for å unngå det? Det er jo skikkelig plagsomt 7793722[/snapback] Alle normale gutter har dette fra tidlig i puberteten og godt opp i tyveårene. 7800141[/snapback] Da må nok du gjerne definere "Normal" for meg, for jeg har faen ikke fått noe slikt, er jeg unormal av den grunn ? herregud .. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Da må nok du gjerne definere "Normal" for meg, for jeg har faen ikke fått noe slikt, er jeg unormal av den grunn ? herregud .. selv om det er normal trenger det ikke gjelde for absolutt alle. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 "Normal" i slike situasjoner vil si over halvparten. Min tolkning iallfall. Ikke noe galt i å ikke være "normal". Alle kan ikke være like.. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det er helt normalt at slikt skjer i begynnelsen av puberten, såkalt "våte drømmer". Det vil sikkert hjelpe å masturbere regelmessig for å bli kvitt problemet. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det er helt normalt at slikt skjer i begynnelsen av puberten, såkalt "våte drømmer". Det vil sikkert hjelpe å masturbere regelmessig for å bli kvitt problemet. 7804537[/snapback] Hva baserer du den teorien på? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det var det vi ble fortalt av helsesøster i 7.klasse:p. Vet ikke om det funker eller ei, men er sikkert verdt et forsøk. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ops, det var jeg som skrev det over, glemte å logge meg inn! Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Vil ikke si at normale gutter har våte drømmer, men at det er normalt å ha det er en annen ting. Selv har jeg aldri opplevd det. Onanerer ganske ofte, noe som kan være årsaken! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Vil ikke si at normale gutter har våte drømmer, men at det er normalt å ha det er en annen ting. Selv har jeg aldri opplevd det. Onanerer ganske ofte, noe som kan være årsaken! 7805701[/snapback] Hva er definisjonen på 'normale gutter'? Du onanerer ofte, jeg lite. Ingen av oss har ikke våte drømmer. Ingenting er bevist, hverken den ene eller andre veien. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det jeg prøvde å få sagt var at å si "normale gutter har våte drømmer" blir feil. Det er normalt å ha våte drømmer er riktig. Jeg påsto ikke at hvis alle onanerer mye, så får ingen våte drømmer. Det kan allikevel være grunnen til at jeg ikke har det, mens du har en helt annen grunn. Skal ikke utelukke at det er helt tilfeldig om man har det eller ikke. Selv er jeg da glad jeg ikke har det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå