Gå til innhold

Vanvittig lastetid med 8800 GTS?

Misoxeny

Anbefalte innlegg

Byttet nettopp ut et fattig x600 med et 8800 GTS. Jeg kan spille spill med alt fullt på instillinger, men i f.eks Dark Messiah er lastetiden mellom kapitler og nye steder helt enorm. Venter nesten 5 min på et nytt kapitell, nesten like lenge på Loading mellom nye steder. Wtf, hvorfor det? Og jeg kjørte 3D Mark og fikk 2500 i score?!??!?!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Byttet nettopp ut et fattig x600 med et 8800 GTS. Jeg kan spille spill med alt fullt på instillinger, men i f.eks Dark Messiah er lastetiden mellom kapitler og nye steder helt enorm. Venter nesten 5 min på et nytt kapitell, nesten like lenge på Loading mellom nye steder. Wtf, hvorfor det? Og jeg kjørte 3D Mark og fikk 2500 i score?!??!?!?

7793618[/snapback]

Det med spill som tar lang tid aa laste inn har ingenting med skjermkortet aa gjore. Det er mer RAM/HD relatert.

Det med 2500 i 3dmark (tipper det er 06) betyr at det er noe fucked i driveren... Anbefaler deg aa kjore driver cleaner (google it) for aa kvitte deg rester av ati drivere.

Lenke til kommentar

Har 2 GB RAM, og problemet med lastetid var ikke slik før jeg byttet :\

Skal forsøke Driver cleaner.

EDIT: Gjort det, valgte ATI fra dropmenyen og valgte clean. Kjørte 3D Mark nå, har 10-25 i FPS, men grafikken ser jo helt bra ut, dog hakker det littegrann i blandt.

Dette skal jo ikke skje med 8800 på høyeste oppløsning og full grafikk? Skal jo gå som bare pokker. I spillene jeg spiller gjør det jo det, men ikke i 3dmark.

Også var det Dark Messiah med DEN lastetiden da. :hrm:

Endret av DoffenPHP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...