Misoxeny Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Byttet nettopp ut et fattig x600 med et 8800 GTS. Jeg kan spille spill med alt fullt på instillinger, men i f.eks Dark Messiah er lastetiden mellom kapitler og nye steder helt enorm. Venter nesten 5 min på et nytt kapitell, nesten like lenge på Loading mellom nye steder. Wtf, hvorfor det? Og jeg kjørte 3D Mark og fikk 2500 i score?!??!?!? Lenke til kommentar
camxer Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Byttet nettopp ut et fattig x600 med et 8800 GTS. Jeg kan spille spill med alt fullt på instillinger, men i f.eks Dark Messiah er lastetiden mellom kapitler og nye steder helt enorm. Venter nesten 5 min på et nytt kapitell, nesten like lenge på Loading mellom nye steder. Wtf, hvorfor det? Og jeg kjørte 3D Mark og fikk 2500 i score?!??!?!? 7793618[/snapback] Det med spill som tar lang tid aa laste inn har ingenting med skjermkortet aa gjore. Det er mer RAM/HD relatert. Det med 2500 i 3dmark (tipper det er 06) betyr at det er noe fucked i driveren... Anbefaler deg aa kjore driver cleaner (google it) for aa kvitte deg rester av ati drivere. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Har 2 GB RAM, og problemet med lastetid var ikke slik før jeg byttet :\ Skal forsøke Driver cleaner. EDIT: Gjort det, valgte ATI fra dropmenyen og valgte clean. Kjørte 3D Mark nå, har 10-25 i FPS, men grafikken ser jo helt bra ut, dog hakker det littegrann i blandt. Dette skal jo ikke skje med 8800 på høyeste oppløsning og full grafikk? Skal jo gå som bare pokker. I spillene jeg spiller gjør det jo det, men ikke i 3dmark. Også var det Dark Messiah med DEN lastetiden da. Endret 25. januar 2007 av DoffenPHP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå