Gå til innhold

Kan X360 live trådløst nettverk bli dårligere?

Gastaa

Anbefalte innlegg

Jeg fikk Xbox 360 til jul ifjor, og har spilt masse online. Jeg har trådløst nettverk (Airport til mac) som er 2 etasjer unna Xboxen. Alt har funket perfekt inntill noen uker siden. Jeg blir stadig disconnected fra XBL. Jeg tok da med Xboxen opp, og prøvde den på en tv som er nærmere airport stasjonen. Her blir jeg aldri disconnected, og alt går som en drøm. Flytter jeg Xboxen ned igjen (jeg må spille nede) blir jeg disc.

Mitt spørsmål er da om den klumpen som sitter bak på Xboxen kan få dårligere ytelse etter bruk? Eller? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sitter jo litt for langt unna til å få optimal ytelse når det er to gulv i mellom.

Mitt spørsmål er da om den klumpen som sitter bak på Xboxen kan få dårligere ytelse etter bruk? Eller?

Hinter du til den trådløse adapteren? Den skal funke like fint hele tiden, så vidt jeg vet.

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar

Hmm, er det noen lukkede dører som kan blokere signalene? Sitter en etasje over senderen selv og da fungerer det utmerket.

Om det er noe som står i veien bak 360 der USB dingsen sitter kan du vel prøve å plugge den i foran på boksen :/ Er ikke sikkert dette hjelper, men du kan vel kanskje prøve ;)

Lenke til kommentar
Om det er noe som står i veien bak 360 der USB dingsen sitter kan du vel prøve å plugge den i foran på boksen :/

7795310[/snapback]

Et glimrende forslag :D Thank you mister...

Har plugga'n inn foran nå, så er det vel bare vente og se... Har spilt i hele kveld uten problemer, så det ser lyst ut :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...