Nervetattoo Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Trailer: Transformers Se videoen Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Åh..saftig..Denne filmen gleder jeg meg til.... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Å kjære Kai Arne, I glær mæ! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Er det en ny trailer? Mener å huske at det var noen nye scener jeg ikke har sett før, men stort sett så inneholdt den materiale jeg så for en stund siden. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg tror ikke selve traileren er så ny. Uansett, en som har sett Transformers på Sky på åttitallet, gleder seg som en liten unge. Dette håper jeg blir bra. Nesten så man skulle vurdere en premiære bare for å få med seg wow-faktoren. En ting jeg lurer på 'though' - de kommer fra et annet sted, likevel har de Chevrolet-merke i grillen? Weird... Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 En ting jeg lurer på 'though' - de kommer fra et annet sted, likevel har de Chevrolet-merke i grillen? Weird... 7808384[/snapback] Hoho, snakker vi produktplassering eller! Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Fy F, som jeg gleder meg til denne filmen...! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Transformers var den store barndoms leken min. Jeg var gal etter bladene, seriene og lekene. Den filmen er et must for meg. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Nå, etter at jeg har sett filmen (som var overraskende bra og helt klart en 5+ på terningen), vet jeg jo hvorfor (for uten produktplasseringen, som det forøvrig var massevis av i filmen) bilene ser ut som de gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg