medlem-90636 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei! Jeg leter etter en spesiell ringetone. Kill Bill sin plystresang fra første filmen. Noen som vet hvor jeg kan finne den? Det må være realtone. Har lett over alt uten resultat Lenke til kommentar
Tore Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg har den... om det hjelper deg da det.. send msn-adresse på PM eller no... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg har den... om det hjelper deg da det.. send msn-adresse på PM eller no... 7793448[/snapback] Det er ikke til meg , men til en kunde Og det skulle være sånn man kan bestille på sms, da han ikke kunne overføre fra PC til mobil Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Om det er til en kunde, må det da være mulig for deg å overføre filen til telefonen hans/hennes, etter at du har fått tilsendt filen fra noen her på forumet for eksempel? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Om det er til en kunde, må det da være mulig for deg å overføre filen til telefonen hans/hennes, etter at du har fått tilsendt filen fra noen her på forumet for eksempel? 7795220[/snapback] Jeg jobber i kundesupport over telefon, så det blir vanskelig Men det løste seg nå, fant en kode jeg kunnde sende! Takk Lenke til kommentar
Tore Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Nok PM'er.! Legger den her i noen timer... Fjernet... Nesten 100 nedlastinger å ikke en takk... Endret 26. januar 2007 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå