Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En kjærlighetsfilm med bare LOVE!

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Med tanke på at jeg har andre som jeg kjenner som sviver her på forumet benytter jeg meg av gjestefunsjonen.

Jeg lurer på vilket kjærlighetsfilmer som er bra å se sammen med kjæresten?

Mange sier sånt er kjedelig men jeg tror det blir en annen opplevelse når du har noen og være sammen med. Jeg vil ikke det skal bare være deler av filmen som er kjærlighet. Jeg vil at hele filmen skal være det. Bare love,love og love.

Har dere noen forslag :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vil hun se en film som det passer fint å kysse til da.

Og bare så det er sakt, det verste hun vet er grøsser!

Hun vil ha noe romantisk.

Lenke til kommentar
så filmen er ødelagt i mine øyne. :roll:

7794586[/snapback]

Hvorfor heller ikke bare se en dokumentar om titanic da.

Tror ikke filmen ville vært så bra om skipet sank på 5min.

..Men On topic, love actually er alltid bra. Eternal sunshine of the spotless mind er heller ikke så værst.

Lenke til kommentar

Heisann og velkommen til forumet :)

For å gjøre forumet best mulig for alle parter har vi en del regler her på diskusjon.no som du finner under retningslinjer og nettikette i menyen til venstre, og for å være mest mulig rettferdig prøver vi moderatorer å følge de blindt. Så selv om denne tråden er opprettet for et seriøst spørsmål blir den behandlet som alle andre som bryter reglene for bruk av gjestefunksjon.

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person.

Om du registrerer deg en bruker på forumet kan du opprette en tilsvarende tråd og gir meg en PM (personlig melding, denne knappen p_pm.gif under hver bruker) om dette så kan jeg flytte svarene i denne tråden over i den nye under din bruker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...