Gå til innhold

En som skylder meg cash - hva gjør jeg?


Lil-H

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
UPDATE: jeg ringte fyren istad, men han hadde jo selvfølgelig flyttet, så han hadde gitt sim-kortet til halvbroren eller noe sånt. Jeg forklarte situasjonen og jeg tror han forstod meg :)

Nå har han hvertfall kontonr så det er bare til å håpe det ruller inn cash på kontoen ^^,

 

Linn Christin: morsom historie, den gutten fikk sikkert pryl av moren :p

7797820[/snapback]

syntes den historien hørtes litt tynn ut...

du fikk vel det nye nummeret hans? og adressa osv?

hvis ikke burde du jo ha fått det, eller så er det vel bare ljug.

7802772[/snapback]

 

Njoa, jeg er såklart delvis enig! Jeg ringte med skjult ID, sa hvem jeg var og spurte om jeg snakket med "xxx xxx" og da startet han med den historie som jeg quoter, at han hadde tatt over sim-kortet til halvbroren :hmm:

 

Jeg ringer igjen imorgen og spør hvordan situasjonen ligger an, gir han meg ikke adresse/nr til der han bor nå, spør jeg om nr til mor/far. Hvis ikke det hjelper kommer jeg til å torturere han med wakeup-calls f.eks før jeg skal på jobb.

I morgen står jeg f.eks opp 05,45 og jeg er rimelig sikker på at noen ikke gidder å bli vekket i utide og tide :D

 

Vi får se hvordan det går!

7805113[/snapback]

 

 

tenk hvis han har tlf langt unna? eller bare bruker mob og den er skrudd av?

Lenke til kommentar

En (tvilsom) kar var innom hvor jeg arbeider i dag (Jernia) og ville kjøpe en butanbrenner. Jeg viste han hjertelig utvalget, men ingenting var godt nok. Han ville ha en som kunne brenne/svi gjennom alt. Han hadde såvidt nok penger, da han måtte springe og pante noen flasker for å dekke de siste kronene! ;)

 

Mistenker vedkommende for å være en av trådstarters venner! :D

Lenke til kommentar
En (tvilsom) kar var innom hvor jeg arbeider i dag (Jernia) og ville kjøpe en butanbrenner. Jeg viste han hjertelig utvalget, men ingenting var godt nok. Han ville ha en som kunne brenne/svi gjennom alt. Han hadde såvidt nok penger, da han måtte springe og pante noen flasker for å dekke de siste kronene! ;)

 

Mistenker vedkommende for å være en av trådstarters venner! :D

7996274[/snapback]

 

Dette lover godt :!:

Lenke til kommentar
Du kan jo alltids ringe politiet der han bor, og spør om de har lite å gjør på. Så kan du spør om de kan gå å ringe på med fyren, og spør om han har planer om å betale snart ;)

7994009[/snapback]

 

Det er det lureste jeg har lest på 2 sider ihvertfall.

7995171[/snapback]

Hva da at politiet tar jobb som inkassobyrå? Aldri i verden om politet blander seg inn i noe slikt. Er vel heller det dummeste jeg har lest på 2 sider.

Lenke til kommentar

Mange osm skylder meg penger... Vis de ikke betaler tar jeg bare ting som de eier av tilsvarende verdi, men du kan ikke gjøre det pga han er langt vekk, men vis du har nr hans, eller navn, så er det ikke noe problem å finne ut av hva foreledrene heter?

 

Og vis de ikke bryr seg, så er siste utvei, rett og slett reise opp dit å kreve pengene tilbake, drit å langt det er, det er en prinsipp sak.

 

Det hadde ihvertfall jeg gjort.

Lenke til kommentar
Mange osm skylder meg penger... Vis de ikke betaler tar jeg bare ting som de eier av tilsvarende verdi, men du kan ikke gjøre det pga han er langt vekk, men vis du har nr hans, eller navn, så er det ikke noe problem å finne ut av hva foreledrene heter?

 

Og vis de ikke bryr seg, så er siste utvei, rett og slett reise opp dit å kreve pengene tilbake, drit å langt det er, det er en prinsipp sak.

 

Det hadde ihvertfall jeg gjort.

7997700[/snapback]

 

Er ganske ening her. Selv om det ikke er så lønnsomt for deg ådra opp så tjener ikke han på det.

Skinnjakke, lekepistol (som ser realistisk ut) i buksen og solbriller :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg leste et sted her på forumet om en fyr som hadde problemer med typen til ei dame som han "sjekket opp", noe han selvfølgelig ikke gjorde. Han fikk drapstrusler og hele pakka pga denne misforståelsen...

 

Det endte med at en kamerat av denne gutten ringte en venn (som visstnok var torpedo), og denne ble kjørt til huset der den sjalu fyren bodde. Torpedoen gikk rett inn i huset, tok et godt tak i nakken på tidligere nevnte sjalu kjæreste og forklarte rolig hele situasjonen.

 

Etter det var alt tipp-topp! Noen som vet hvor jeg kan finne tråden som tar for seg nettopp dette? Om noen vet hvilken jeg snakker om da..

 

--

 

Dette kan jo være et alternativ :p

Endret av PhoboS87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...