glx-rider Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Synd han bor så langt unna. Nei det eneste som funker på sånne er og true. Ikke gjør det over tlf dog, for da kan du sitte i klemma. ta det heller personlig. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 UPDATE: jeg ringte fyren istad, men han hadde jo selvfølgelig flyttet, så han hadde gitt sim-kortet til halvbroren eller noe sånt. Jeg forklarte situasjonen og jeg tror han forstod meg Nå har han hvertfall kontonr så det er bare til å håpe det ruller inn cash på kontoen ^^, Linn Christin: morsom historie, den gutten fikk sikkert pryl av moren 7797820[/snapback] syntes den historien hørtes litt tynn ut... du fikk vel det nye nummeret hans? og adressa osv? hvis ikke burde du jo ha fått det, eller så er det vel bare ljug. 7802772[/snapback] Njoa, jeg er såklart delvis enig! Jeg ringte med skjult ID, sa hvem jeg var og spurte om jeg snakket med "xxx xxx" og da startet han med den historie som jeg quoter, at han hadde tatt over sim-kortet til halvbroren Jeg ringer igjen imorgen og spør hvordan situasjonen ligger an, gir han meg ikke adresse/nr til der han bor nå, spør jeg om nr til mor/far. Hvis ikke det hjelper kommer jeg til å torturere han med wakeup-calls f.eks før jeg skal på jobb. I morgen står jeg f.eks opp 05,45 og jeg er rimelig sikker på at noen ikke gidder å bli vekket i utide og tide Vi får se hvordan det går! 7805113[/snapback] tenk hvis han har tlf langt unna? eller bare bruker mob og den er skrudd av? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Du kan jo alltids ringe politiet der han bor, og spør om de har lite å gjør på. Så kan du spør om de kan gå å ringe på med fyren, og spør om han har planer om å betale snart 7994009[/snapback] Det er det lureste jeg har lest på 2 sider ihvertfall. Lenke til kommentar
veos Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 En (tvilsom) kar var innom hvor jeg arbeider i dag (Jernia) og ville kjøpe en butanbrenner. Jeg viste han hjertelig utvalget, men ingenting var godt nok. Han ville ha en som kunne brenne/svi gjennom alt. Han hadde såvidt nok penger, da han måtte springe og pante noen flasker for å dekke de siste kronene! Mistenker vedkommende for å være en av trådstarters venner! Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 En (tvilsom) kar var innom hvor jeg arbeider i dag (Jernia) og ville kjøpe en butanbrenner. Jeg viste han hjertelig utvalget, men ingenting var godt nok. Han ville ha en som kunne brenne/svi gjennom alt. Han hadde såvidt nok penger, da han måtte springe og pante noen flasker for å dekke de siste kronene! Mistenker vedkommende for å være en av trådstarters venner! 7996274[/snapback] Dette lover godt :!: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Du kan jo alltids ringe politiet der han bor, og spør om de har lite å gjør på. Så kan du spør om de kan gå å ringe på med fyren, og spør om han har planer om å betale snart 7994009[/snapback] Det er det lureste jeg har lest på 2 sider ihvertfall. 7995171[/snapback] Hva da at politiet tar jobb som inkassobyrå? Aldri i verden om politet blander seg inn i noe slikt. Er vel heller det dummeste jeg har lest på 2 sider. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Mange osm skylder meg penger... Vis de ikke betaler tar jeg bare ting som de eier av tilsvarende verdi, men du kan ikke gjøre det pga han er langt vekk, men vis du har nr hans, eller navn, så er det ikke noe problem å finne ut av hva foreledrene heter? Og vis de ikke bryr seg, så er siste utvei, rett og slett reise opp dit å kreve pengene tilbake, drit å langt det er, det er en prinsipp sak. Det hadde ihvertfall jeg gjort. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Mange osm skylder meg penger... Vis de ikke betaler tar jeg bare ting som de eier av tilsvarende verdi, men du kan ikke gjøre det pga han er langt vekk, men vis du har nr hans, eller navn, så er det ikke noe problem å finne ut av hva foreledrene heter? Og vis de ikke bryr seg, så er siste utvei, rett og slett reise opp dit å kreve pengene tilbake, drit å langt det er, det er en prinsipp sak. Det hadde ihvertfall jeg gjort. 7997700[/snapback] Er ganske ening her. Selv om det ikke er så lønnsomt for deg ådra opp så tjener ikke han på det. Skinnjakke, lekepistol (som ser realistisk ut) i buksen og solbriller Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Knus kneskålene hans. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvis du reiser opp så tar du alltid mer enn det han skylder deg. Sånn er det bare. Selv om du reiser langt eller ikke. Vil de ikke betale så skal de få lide litt. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg digger dere alle sammen og ideene deres :D Er sugen på å skaffe de casha hvertfall! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Send en pistolkule sammen med et trusselbrev i posten til han. Hvis det ikke blir bedre kan du jo banke han opp hvis du orker å dra opp Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) edit edit edit edit Endret 25. februar 2007 av applemania Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvis du gidder å dra opp kan du jo "blæste" han med slik pepperspray/forsvarsspray? Nei vent... Da tjener man jo ikke noe når man bruker penga.... Dumme meg. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Fått pengene? DREP HAN! PRINSIPP SAK! Lenke til kommentar
kronestykket Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Reis opp dit.. Heng han opp ned etter beina og skyt han i kneskålene.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 http://images.google.no/images?svnum=10&hl...r&btnG=S%C3%B8k Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Her er hva du får viss..... Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Jeg leste et sted her på forumet om en fyr som hadde problemer med typen til ei dame som han "sjekket opp", noe han selvfølgelig ikke gjorde. Han fikk drapstrusler og hele pakka pga denne misforståelsen... Det endte med at en kamerat av denne gutten ringte en venn (som visstnok var torpedo), og denne ble kjørt til huset der den sjalu fyren bodde. Torpedoen gikk rett inn i huset, tok et godt tak i nakken på tidligere nevnte sjalu kjæreste og forklarte rolig hele situasjonen. Etter det var alt tipp-topp! Noen som vet hvor jeg kan finne tråden som tar for seg nettopp dette? Om noen vet hvilken jeg snakker om da.. -- Dette kan jo være et alternativ Endret 11. mars 2007 av PhoboS87 Lenke til kommentar
LarsWilli Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 å hva lærer man av dette? aldri sende varen før man har fått cash... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå