raid2 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Syns alltid det er noe tull med bruktkjøp/salg jeg.. Enten så er det noen som ikke betaler, eller ikke sender varene etter å ha fått betaling Jeg gir alltid fra meg all nødvendig info og sørger for å få all info, sånn at begge parter føler seg trygge Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 JEG hadde nok dratt på besøk til han, uansett hvor i norge han bor... men det er meg da... jeg vil anbefalle å få noen til å sende HAUGER med sms, med "betal pengene du skylder meg" eller noe... mener da ett massivt angrep, gjerne på 10 000sms eller mer... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 JEG hadde nok dratt på besøk til han, uansett hvor i norge han bor... men det er meg da... jeg vil anbefalle å få noen til å sende HAUGER med sms, med "betal pengene du skylder meg" eller noe... mener da ett massivt angrep, gjerne på 10 000sms eller mer... 7801932[/snapback] Jeg vurdert det kraftig men det ser faktisk ut som om situasjonen ordner seg, men hvis den ikke gjør det, så må jeg tydeligvis ty til hardere midler ^^, Fader ta uærlige folk ass! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ring foreldrene, er en som skyldte meg 200,- en gang, da fant jeg hjemnummeret og forklarte situasjonen til moren, og hun sørget for at pengene kom tilbake på kontoen min Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Si fra hvis han bor i Tromsø da Det er nok lurest å bare forsøke å få snakke med foreldrene hans. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 UPDATE: jeg ringte fyren istad, men han hadde jo selvfølgelig flyttet, så han hadde gitt sim-kortet til halvbroren eller noe sånt. Jeg forklarte situasjonen og jeg tror han forstod meg Nå har han hvertfall kontonr så det er bare til å håpe det ruller inn cash på kontoen ^^, Linn Christin: morsom historie, den gutten fikk sikkert pryl av moren 7797820[/snapback] syntes den historien hørtes litt tynn ut... du fikk vel det nye nummeret hans? og adressa osv? hvis ikke burde du jo ha fått det, eller så er det vel bare ljug. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 UPDATE: jeg ringte fyren istad, men han hadde jo selvfølgelig flyttet, så han hadde gitt sim-kortet til halvbroren eller noe sånt. Jeg forklarte situasjonen og jeg tror han forstod meg Nå har han hvertfall kontonr så det er bare til å håpe det ruller inn cash på kontoen ^^, Linn Christin: morsom historie, den gutten fikk sikkert pryl av moren 7797820[/snapback] syntes den historien hørtes litt tynn ut... du fikk vel det nye nummeret hans? og adressa osv? hvis ikke burde du jo ha fått det, eller så er det vel bare ljug. 7802772[/snapback] Njoa, jeg er såklart delvis enig! Jeg ringte med skjult ID, sa hvem jeg var og spurte om jeg snakket med "xxx xxx" og da startet han med den historie som jeg quoter, at han hadde tatt over sim-kortet til halvbroren Jeg ringer igjen imorgen og spør hvordan situasjonen ligger an, gir han meg ikke adresse/nr til der han bor nå, spør jeg om nr til mor/far. Hvis ikke det hjelper kommer jeg til å torturere han med wakeup-calls f.eks før jeg skal på jobb. I morgen står jeg f.eks opp 05,45 og jeg er rimelig sikker på at noen ikke gidder å bli vekket i utide og tide Vi får se hvordan det går! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Torche's and pitchforks sier nå jeg, en god gammeldags lynsjing er på sin plass. Lenke til kommentar
dynamittharry Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 [bare si at du skal ha pengene! vist ikke kommer du på besøk Lenke til kommentar
kurt-cobain Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Du spør ikke om pengene, du krever dem, og etterpå slår du den som skylte deg penger ned. Endret 20. februar 2007 av kurt-cobain Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Du spør ikke om pengene du krever dem, og etterpå slår du den som skylte deg penger ned. 7988141[/snapback] Og betaler en bot på mer enn det personen skylder. Lenke til kommentar
kurt-cobain Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 ok, det var dumt men det kunne funke Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 ok, det var dumt men det kunne funke 7988196[/snapback] Ja. Men det er ikke verdt det. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Fyren er et stykke oppe i nord, så det er uaktuelt for meg å gjøre noe så drastisk som å dra opp fra vestfold kun for å banke han opp. Ikke det at jeg hadde gjort det heller, but you get the point Give me your opinions! 7793226[/snapback] Prinsipp sak! selfølgelig skal du dra opp dit å snakke med han på døra. Enten det, eller så får du selge gjelde hans til nærmerste torpedo. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Fikk du penga noen gang el? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Egentlig ikke. prøvde å ringe en del ganger, men fyren tok ikke tlf. hmm skal prøve med litt forskjellige nr også =] Han skal nok ikke slippe unna skal du se Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Alle verdens problemer kan ordnes med en flammekaster 7799909[/snapback] Spørs om pengene kommer av den grunn. Med mindre man henter pengene, og så tar i bruk flammekasteren. 7799930[/snapback] Man får i alle fall hevn, og hevn er bedre enn penger. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Alle verdens problemer kan ordnes med en flammekaster 7799909[/snapback] Spørs om pengene kommer av den grunn. Med mindre man henter pengene, og så tar i bruk flammekasteren. 7799930[/snapback] Man får i alle fall hevn, og hevn er bedre enn penger. 7993559[/snapback] Amen. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Du kan jo alltids ringe politiet der han bor, og spør om de har lite å gjør på. Så kan du spør om de kan gå å ringe på med fyren, og spør om han har planer om å betale snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå