Gå til innhold

En som skylder meg cash - hva gjør jeg?

Lil-H

Anbefalte innlegg

Det var en her på bruktmarked som "kjøpte" mitt 6800LE grafikkort for 550,- men det som var greia er at jeg aldri fikk casha. så nå hva gjør jeg?

Jeg har tenkt litt selv nemlig:

- Ringe han til alle døgnets tider (med skjult ID seff)

- Få vennene mine til å sende han ubrukelig mange sms, de som har djuice non-stop eller no. Mulig dette klassifiseres som spamming, hmm!

- Sende mange mailer, spamming again huh

- Få tak i nr til mor/far og ringe dem og fortelle situasjonen og håpe på det beste

Fyren er et stykke oppe i nord, så det er uaktuelt for meg å gjøre noe så drastisk som å dra opp fra vestfold kun for å banke han opp. Ikke det at jeg hadde gjort det heller, but you get the point :p

Give me your opinions!

EDIT: leif

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Si hvilket sted vedkommende bor på, og sørg for at et forummedlem (evt. med tvilsomt utseende) banker på døren hans, om du ikke får kontakt med ham.

Kanskje litt for mye å håpe på at noen er såpass greie, men.

Edit:

OK, foreldre er kanskje litt lettere. :p

Endret av Dradd
Lenke til kommentar
ehm, har vi ikke noe som heter personvern for slikt?

Kjipt hvis jeg valster ut med all info om karen så blir jeg nailet for det i senere tid.. Greia er at han skal få svi for detta  :devil:

7793373[/snapback]

Du vil ihvertfall få advarsel her på forumet om du sier fullt navn og bosted.

Om jeg hadde vært ham, hadde jeg ikke vært høy i hatten om det kom en fyr og spurte hvorfor jeg ikke hadde betalt deg. ;)

Lenke til kommentar
Veldig dumt og uklokt av deg å ikke sende på oppkrav. Det er mye lurere.

7793583[/snapback]

Ja det kan du si, men det var jo bare det at han skulle overføre penger :hrm: føler meg snytt! hehe

7793611[/snapback]

Ville aldri stolt på en jeg ikke kjenner/aldri har møtt. Vær alltid på den sikre siden når du skal selge noe til noen! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg var med på noe lignende :ph34r:

Min daværende samboer drev og solgte stuff uten å sende det til folk. En av disse som hadde betalt og som lurte på hvor varen ble av ringte meg fordi han hadde sett at vi bodde på samme adresse.

Så da måtte jo jeg ordne opp.

Søk opp og se om du finner noen som bor på samme adresse som han og ring de! Da blir det garantert ordnet opp i.

Gjorde det samme da jeg en gang kjøpte en PS2 for 1500 og varen aldri dukket opp. Ringte selgers mor på hjemmetelefon, og 2 dager senere hadde jeg fått pengene tilbake

Lenke til kommentar

UPDATE: jeg ringte fyren istad, men han hadde jo selvfølgelig flyttet, så han hadde gitt sim-kortet til halvbroren eller noe sånt. Jeg forklarte situasjonen og jeg tror han forstod meg :)

Nå har han hvertfall kontonr så det er bare til å håpe det ruller inn cash på kontoen ^^,

Linn Christin: morsom historie, den gutten fikk sikkert pryl av moren :p

Lenke til kommentar

Jo, du må faktisk reise opp til der han bor.

Når du først når dit, skal du ringe på, overfalle han idet han åpner med kloroform, kidnappe mannen og binde han fast i et tre langt ute i skogen.

Du venter nå til han våkner opp, viser han ti spiker og en hammer og begynner å hamre løs på tærne OM han ikke gir deg pengene. Gjerne en liten ekstra sum i tillegg siden du faktisk måtte ta bryet å reise helt opp til dit hvor han bodde for å få pengene han skyldte deg...

Evt. bare ring han og prat han til fornuft, burde man klare om man kan stokke ordene sine riktig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...