Lil-H Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Det var en her på bruktmarked som "kjøpte" mitt 6800LE grafikkort for 550,- men det som var greia er at jeg aldri fikk casha. så nå hva gjør jeg? Jeg har tenkt litt selv nemlig: - Ringe han til alle døgnets tider (med skjult ID seff) - Få vennene mine til å sende han ubrukelig mange sms, de som har djuice non-stop eller no. Mulig dette klassifiseres som spamming, hmm! - Sende mange mailer, spamming again huh - Få tak i nr til mor/far og ringe dem og fortelle situasjonen og håpe på det beste Fyren er et stykke oppe i nord, så det er uaktuelt for meg å gjøre noe så drastisk som å dra opp fra vestfold kun for å banke han opp. Ikke det at jeg hadde gjort det heller, but you get the point Give me your opinions! EDIT: leif Endret 24. januar 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
e321 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Prøv å få kontakt med han.. tilslutt sier du at du kommer til å snakke med foreldrene hans. Så gjør du det Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Det er absolutt en mulighet. jeg har nr, mail og postadressen hans ^^ Ikke det at 500 kroner er så forferdelig mye, men det irriterer meg noe SYKT! Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Si hvilket sted vedkommende bor på, og sørg for at et forummedlem (evt. med tvilsomt utseende) banker på døren hans, om du ikke får kontakt med ham. Kanskje litt for mye å håpe på at noen er såpass greie, men. Edit: OK, foreldre er kanskje litt lettere. Endret 24. januar 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 ehm, har vi ikke noe som heter personvern for slikt? Kjipt hvis jeg valster ut med all info om karen så blir jeg nailet for det i senere tid.. Greia er at han skal få svi for detta Lenke til kommentar
Battone Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Kanskje kan du nevne byen han kommer fra. kanskje en (lite) vennlig sjel kan hjelpe deg med fyren.. Som regel er slike mennesker feige og vil skvette til om noen kommer bankende på døren.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Tviler kraftig på at det vil hjelpe å terrorisere vedkommende, men men.. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Sensurert inntil videre hvis det sier noen noe som helst ?? Fært så hjelpsomme dere som henger i OT-baren Mods: har jeg lov til å gå ut med postnr/sted? Endret 24. januar 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 ehm, har vi ikke noe som heter personvern for slikt?Kjipt hvis jeg valster ut med all info om karen så blir jeg nailet for det i senere tid.. Greia er at han skal få svi for detta 7793373[/snapback] Du vil ihvertfall få advarsel her på forumet om du sier fullt navn og bosted. Om jeg hadde vært ham, hadde jeg ikke vært høy i hatten om det kom en fyr og spurte hvorfor jeg ikke hadde betalt deg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Er han i Tromsø så bare si ifra da, har ikke arbeid på dagtid så må jo gjøre noe. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Veldig dumt og uklokt av deg å ikke sende på oppkrav. Det er mye lurere. Endret 24. januar 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Veldig dumt og uklokt av deg å ikke sende på oppkrav. Det er mye lurere. 7793583[/snapback] Ja det kan du si, men det var jo bare det at han skulle overføre penger føler meg snytt! hehe Jeg takker for tilbudet Hyrlen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Veldig dumt og uklokt av deg å ikke sende på oppkrav. Det er mye lurere. 7793583[/snapback] Ja det kan du si, men det var jo bare det at han skulle overføre penger føler meg snytt! hehe 7793611[/snapback] Ville aldri stolt på en jeg ikke kjenner/aldri har møtt. Vær alltid på den sikre siden når du skal selge noe til noen! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg var med på noe lignende Min daværende samboer drev og solgte stuff uten å sende det til folk. En av disse som hadde betalt og som lurte på hvor varen ble av ringte meg fordi han hadde sett at vi bodde på samme adresse. Så da måtte jo jeg ordne opp. Søk opp og se om du finner noen som bor på samme adresse som han og ring de! Da blir det garantert ordnet opp i. Gjorde det samme da jeg en gang kjøpte en PS2 for 1500 og varen aldri dukket opp. Ringte selgers mor på hjemmetelefon, og 2 dager senere hadde jeg fått pengene tilbake Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 UPDATE: jeg ringte fyren istad, men han hadde jo selvfølgelig flyttet, så han hadde gitt sim-kortet til halvbroren eller noe sånt. Jeg forklarte situasjonen og jeg tror han forstod meg Nå har han hvertfall kontonr så det er bare til å håpe det ruller inn cash på kontoen ^^, Linn Christin: morsom historie, den gutten fikk sikkert pryl av moren Lenke til kommentar
maartin Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jo, du må faktisk reise opp til der han bor. Når du først når dit, skal du ringe på, overfalle han idet han åpner med kloroform, kidnappe mannen og binde han fast i et tre langt ute i skogen. Du venter nå til han våkner opp, viser han ti spiker og en hammer og begynner å hamre løs på tærne OM han ikke gir deg pengene. Gjerne en liten ekstra sum i tillegg siden du faktisk måtte ta bryet å reise helt opp til dit hvor han bodde for å få pengene han skyldte deg... Evt. bare ring han og prat han til fornuft, burde man klare om man kan stokke ordene sine riktig Lenke til kommentar
orjanmen Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Tviler på at det kommer så mye godt ut av å pryle en fastspent kar med en hammer! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Tviler på at det kommer så mye godt ut av å pryle en fastspent kar med en hammer! 7799805[/snapback] vel, hvis jeg får pengene så kommer det jo NOE godt ut av det hoho Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Alle verdens problemer kan ordnes med en flammekaster Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Alle verdens problemer kan ordnes med en flammekaster 7799909[/snapback] Spørs om pengene kommer av den grunn. Med mindre man henter pengene, og så tar i bruk flammekasteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå