Melvin Snerken Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 #12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse/plassering, samt lar deg lage lenker. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i Diskusjon.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel. I fjor ble det vedtatt at det ikke var lov med spoiler,skjul,php,code,html,quote greiene i signaturen. Det er greit, men hvorfor er ikke det blitt endret i rettlinjene? Når jeg ser noen som bryter regelen med å ha quote/spoiler+++ i signatur, sender jeg en PM til dem og sier ifra at signaturen ikke er innenfor reglene. Så svarer de med at "det står jo ikke i retningslinjene?!" Hvorfor står det ikke i retningslinjene? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg syntes det går frem helt OK at alle tags du nevner ikke er lov. "Alt ut over color, size, b, i, left, right, url er ikke lov" er hva jeg leser ut av #12. Men jeg er enig i at ordlyden ikke er perfekt, så forslag til endringer tas nok gledelig imot. EDIT: Glemte URL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg