asle Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 har rundet alle spillene som jeg er så glad i f.e.a.r er det beste spillet jeg har spilt doom3 kommer på andre plass half life 1 kommer på tredje så kommer riddick og halflife 2 på siste plass pga våpenmangel og ganske langdradd spill er det noen dere anbefaler jeg skal prøve meg på etter disse? må bare ha et skikkelig bra spill å spille på Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hva med Quake 4? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Vel, Monolith som lagde Fear, lagde også No One Lives Forever 1 og 2. Dette er begge FPS spill, og ABSOLUTT verdt å få med seg hvis du ikke allerede har spilt deg igjennom de. Grafikken er naturligvis ikke det beste fremdeles, men har du det meste på max så ser det faktisk ut som et "relativt" nytt spill. Lenke til kommentar
asle Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 tja jeg prøvde quake3 en gang men der virket det mest som at det dreide seg om å hoppe mest mulig skal google litt på quake4 og se om det er noe for meg bare kom med flere forslag Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 De lagde vel i tillegg Blood-serien dersom man liker klassikere. Blood 2 er fremdeles morsomt det. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Quake 4 er et helt annet spill enn Quake 3, da Quake 3 er et multiplayer spill hvor man må holde seg i bevegelse hele tiden på et lite område, mens Quake 4 er et singleplayer spill med mange monstre og våpen, slags blanding mellom FEAR og Doom3, men uten grøssmomentene og den rå skytingen i FEAR Lenke til kommentar
asle Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 tror nok jeg må invistere i quake 4 ja holder på å laste ned trailer på quake 4 hjemme siden Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hva med Condemned da? http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=mov&pl=game Finnes til PC også, men videoen er tatt fra XBOX Lenke til kommentar
asle Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 så quake4, no one lives forever1 og 2 og condemed burde holde noen måneder det tusen takk for masse flotte og gode forslag Lenke til kommentar
Radial Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 så quake4, no one lives forever1 og 2 og condemed burde holde noen måneder det tusen takk for masse flotte og gode forslag 7793268[/snapback] Hvis du likte Doom3 så vil du nok kose deg med Quake4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå