Clintern68 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hau hau... Snart sittet i timesvis men jeg finner ikke hvor i bios jeg klokker cpu'en Kan noen hjelpe? Clint Lenke til kommentar
jayimie Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hvis du googler etter spørsmålet ditt, vil jeg garantere deg ett svar. Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hvordan prosessor? Har akkurat solgt dette hk, men det er gull å oc med... Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Inget svar? Nei, da er det vel ikke så viktig? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg har samme prosessor og hovedkort som deg. Men har corsair 6400 dominator minnebrikker (2gb). Kom ikke opp i mer enn 2.8ghz,med stock cooling... noen tips og triks for å få mer ut av prosessoren? Kan også nevne at minneinstillingene ble helt på bærtur når jeg endelig fikk bootet på 2.8ghz... *sukk* Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Se på bildet hvordan jeg fikk det til.. Kan være noen bios updates osv som trengs.... Riktig...bmp Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Flotters! skal prøve litt etterpå idag... har aldri oppdatert bios før... har det blitt lettere med årene eller? før var det jo helt på tryne å oppdatere bios'en hehe Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Flotters! skal prøve litt etterpå idag... har aldri oppdatert bios før... har det blitt lettere med årene eller? før var det jo helt på tryne å oppdatere bios'en hehe 7816298[/snapback] Ja, veldig enkelt. Bruk det ene programmet som ligger under utilities på cdn som fulgte med hk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå