Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hjelp, tastatur og mus har fått eget liv...

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg nytt og forsåvidt dyrt trådløst mus og tastatur...

Jeg var heldig og hadde akuart bra nok signal når jeg satt i soffaen til at det har funka toppers til spill og vanlig bruk...

Men nå har det godt enn 2-3 mnd og jeg tenkte at mus og tastatur begynte og gå tom for strøm... jeg sjekka strøminndikatorprogrammet som var med det og det viste at batteriet var svært godt, og det skal stemme ganske så bra. For i bruksanvisningen står det antall mnd som det kunne brukes med batteriene før skifte...

Når batteriet blir dårlig skal en ledd lampe også tennes på tastaturet og mus.

Men nå har det begynte å blir helt monga, og jeg skifta batterier og håpa på det beste. Men det hjalp ikke.

Dette sjer når jeg bruker det:

Sliter med å skrive på tastaturet, det reagerer dårlig og jeg får ofte annet enn jeg trykker. Jeg trykker alt + F4 og da maser den om at jeg må skru på funksjoner for f tastene. Selv om de ekstra funskjoene er skrudd av. Når jeg setter fra meg musa går den sakte (host fort i mine øyne) til venstre, det gjør faktisk til at dobbelklikka faktisk er så og si vanskelig å få til.

Når jeg åpner internett explorer eller firefox er alt vell, men når siden er ferdig lastet så zommes den ekstremt ut, slik at alt blir 1000ganger mindre enn det var

Den trykker også masse i hytt og gevær når jeg trykker en gang kan den legge til at jeg startet en 4-5 forsjelige programmer....

Jeg får ikke til noe ting med maskina lengre... plutslig skifter winamp sang og lyden skrus forsiktig av.

Jeg har ett Logitech Cordless Desktop MX3000 Laser

https://prisguiden.no/product.php?productId=36604

Ser også at ingen selger dette mere, er det en grunn?

Trenger seriøst hjelp... jeg må få brukt stasjonæren av og til....

(har skrevet alt med sony erikson telefonene min med fjernkontrollstøtte med tastatur på skjerm funksjonene... og det har tatt over en time og skrive inn alt her)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...