20legend Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei! Jeg har kjøpt meg en Psp i dag, og jeg lurte på noen ting: - Hvorfor følger det ikke med en usb-kabel? - Man må vel ha usb-kabel for å overføre musikk og sånt? - Jeg har trådløst nettverk hjemme, og er det mulig å koble psp'n til dette? Takk for svar! Hilsen Erlend Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei!Jeg har kjøpt meg en Psp i dag, og jeg lurte på noen ting: - Hvorfor følger det ikke med en usb-kabel? Hvem vet? - Man må vel ha usb-kabel for å overføre musikk og sånt? Du kan også bruke en minnekortleser. - Jeg har trådløst nettverk hjemme, og er det mulig å koble psp'n til dette? Jepp Lenke til kommentar
20legend Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Men er det vanlig at det følger med usb da? Og hvordan kobler jeg den til det trådløse nettverket? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Har du hørt om brukermanual? Står sikkert hvordan kople opp mot hjemmenettverket der. Og det med kabel. Ja du trenger en kabel med mindre du klarer å overføre filene over nettverket. USB kabel er ikke kjempedyrt Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Nei, det skal ikke følge med en USB-kabel. Alt er normalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå