Gå til innhold

Hvilken klokke har du?


Arctic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye fete klokker her =)

 

Selv har jeg gått for denne : Grunn :

 

- Sapphire Crystal glass - ripefritt

- Kinetic - lader seg ved bevegelse og kan ligge i ro uten å stoppe i opptil 5 mnd.

- Utseende - falt veldig for den!

- Tåler vann - 10 bars trykk - 100 meter

- Chronograph er heller ikke å forakte

6817880[/snapback]

 

 

hva heter den klokken?

Lenke til kommentar

Jeg har mobil... Trenger ikke klokke da (skrevet 1000 ganger i denne posten.)

 

Hvis jeg dykker, bader osv. Da kan jeg jo bare rote mobilen opp av lomma og voila! Der ser jeg tiden. Men det funker dårlig.

 

Dessuten er klokka et smykke som en ikke trenger å ta opp av lomma for å vise fram.

 

-------------

Når det gjelder riper i stållenke så er dette et problem som ikke er så lett å komme utenom. Antall riper i lenken bestemmes av hvor mye stål som er i lenken. For at den skal være rustfri bla. må den naturligvis ha mer enn bare rent stål, da i form av mykere metaller som resulterer i riper. Et alternativ hvis det skulle bli for masse riper er å bytte til lær, gummi eller noen kule Nato G10 reimer (har akkurat bestillt en selv), ellers så kan du jo sjekke om det går ann å polere lenka. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har vakker mørkeblå Nokia 3510i med delvis sider av oransj... Displayet er med farger, og tastene er grå og vakre... Fikk den i posten! Jeg bestilte den for lenge siden, og nå vet jeg klokka til enhver tid og jeg mener at armbåndsur er irriterende... Have a happy day!

post-81802-1158179147_thumb.jpg

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...