Schnugaf Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Bruker Nintendo Ds eller mobilen ^^ Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Går uten klokke her, går jo fort å dra opp mobilen når jeg skal sjekke klokka. Har fått inntrykk av at å gå med klokke begynner å bli gammeldags. Er nesten ingen på skolen her som gjør det, og de som gjør det er som oftest nerder med få venner (ikke ondt ment, men fakta), og da er det ofte ikke bare klokke, men en del andre leketøy på den. Lenke til kommentar
magio Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Polar S725 med alt av funksjoner som pulsmåler, sykkelspeedometer, masse ekstrautstyr som kan brukes, og synkronisering med pc så man kan legge inn all info fra treningen med alt av grafer, høyde, fart, temp osv Koster vel rundt 3000,- Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 har en W810i som klokke jeg! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Axcent Sphere.. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 har ei pulsar klokke jeg da, fikk i konfen av mamma.. kosta vel 1500,- dritgo klokke, er ikke stor, ekkurat passe for meg, var ganske kresen på klokka jeg skulle velge meg jha hehe Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Timex Ironman Thriathlon Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Ca 10 år gammel Casio G-shock, den har vært utsatt for mye rart og holder seg godt! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Har en Casio Edifice, med mange nok funsjoner... Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 har ei seiko klokke til ca 2,500 kr noen som har peiling på hvordan man kan finne ut Hvilken? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Har en klokke til 40 kr fra Polen. Merket er Perfect og det oser kvalitet av den. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg har o.d.m. Out+ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Et classy Tissot-ur. PR50 CHRONOGRAPH Endret 6. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Festina Tour de France - 05 utgaven. Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Mobil ftw. Har en casio, den er chill Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Tissot pr-et-eller-annet Klokke er jo kult det, blir ikke det samme med mobilen. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Tag Heuer Link Automatic Lurer forresten på en ting: Er det vanlig å få en del riper på en klokke? Har hatt min i under en måned og har allerede fått en del tydlige riper (ikke i glasset selvfølgelig). Har ikke behandlet den noe særlig dårlig, kun daglig bruk. Hadde forventet at en såpass dyr klokke skulle holde seg pen en liten stund ihvertfall. Endret 6. september 2006 av gordito Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Har to lacosteklokker, en noname hvit en og en gullklokke i et eller annet standar ur-merke. Men skulle ønske jeg hadde denne: Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Tag Heuer Link Automatic Lurer forresten på en ting: Er det vanlig å få en del riper på en klokke? Har hatt min i under en måned og har allerede fått en del tydlige riper (ikke i glasset selvfølgelig). Har ikke behandlet den noe særlig dårlig, kun daglig bruk. Hadde forventet at en såpass dyr klokke skulle holde seg pen en liten stund ihvertfall. 6817767[/snapback] Dessverre tror jeg det, iallefall når det gjelder typen bånd vi har. Men jeg har ikke dype riper, den er bare lit skrapet opp. Kan sikkert ta bilde om jeg får et kamera for hånden. Poster nok engang bilde for de som ikke liker å bla tilbake flere sider. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg