Gå til innhold

Hvilken klokke har du?


Arctic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går uten klokke her, går jo fort å dra opp mobilen når jeg skal sjekke klokka. Har fått inntrykk av at å gå med klokke begynner å bli gammeldags. Er nesten ingen på skolen her som gjør det, og de som gjør det er som oftest nerder med få venner (ikke ondt ment, men fakta), og da er det ofte ikke bare klokke, men en del andre leketøy på den.

Lenke til kommentar

Tag Heuer Link Automatic

 

Lurer forresten på en ting: Er det vanlig å få en del riper på en klokke?

Har hatt min i under en måned og har allerede fått en del tydlige riper (ikke i glasset selvfølgelig). Har ikke behandlet den noe særlig dårlig, kun daglig bruk. Hadde forventet at en såpass dyr klokke skulle holde seg pen en liten stund ihvertfall.

post-15150-1157583338_thumb.jpg

Endret av gordito
Lenke til kommentar
Tag Heuer Link Automatic

 

Lurer forresten på en ting: Er det vanlig å få en del riper på en klokke?

Har hatt min i under en måned og har allerede fått en del tydlige riper (ikke i glasset selvfølgelig). Har ikke behandlet den noe særlig dårlig, kun daglig bruk. Hadde forventet at en såpass dyr klokke skulle holde seg pen en liten stund ihvertfall.

6817767[/snapback]

Dessverre tror jeg det, iallefall når det gjelder typen bånd vi har. Men jeg har ikke dype riper, den er bare lit skrapet opp. Kan sikkert ta bilde om jeg får et kamera for hånden.

 

Poster nok engang bilde for de som ikke liker å bla tilbake flere sider. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

p3819525n1.jpg
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...