Gå til innhold

Hvilken klokke har du?


Arctic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mobiletelefon WTW..!

Hvorfor bruke mange tusen på noe man har på telefonen?

5944738[/snapback]

Fordi man kan ikke ha med seg mobilen OVERALT. Tenk deg at du er ute og svømmer, og plutselig kommer du på at mor ba deg komme hjem til middag klokken seks. Da er det fint å ha en klokke på armen.

5945116[/snapback]

Det skjer ikke så ofte da..

Da ligger jo telefonen i bukselomma ikke så langt unna, så er bare å svømme dit.. ;)

Lenke til kommentar
Mobiletelefon WTW..!

Hvorfor bruke mange tusen på noe man har på telefonen?

5944738[/snapback]

Fordi man kan ikke ha med seg mobilen OVERALT. Tenk deg at du er ute og svømmer, og plutselig kommer du på at mor ba deg komme hjem til middag klokken seks. Da er det fint å ha en klokke på armen.

5945116[/snapback]

 

Da titter du opp på veggen på den digre klokka som henger der ;)

 

Jeg har ett par Axcent klokker, den siste jeg kjøpte var en hvit klokke av serien "glam"

 

v263.gif

 

Synes den er dritstygg... slettes ikke noe man går med hver dag. Må finne meg en ny klokke snart, har sett litt på en Guess klokke som jeg sikkert kommer til å adoptere snart. Til vanlig går jeg ikke med klokke, noe jeg savner

Lenke til kommentar
Jeg har en Tissot PRS 200. Fin klokke, men tror jeg kommer til å gå tilbake til digitalklokke etterhvert.

5947419[/snapback]

 

Liker godt Tissot selv. Digitalklokker er djevelens verk spør du meg. De er så klumpete og rare. En analog klassisk klokke er mer et smykke.

 

Selvfølgelig finnes det mange fine digitalklokker også, men majoriteten av dem er av typen gul Nike klokke med stoppeklokke ++

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...