Gå til innhold

Hvilken klokke har du?


Arctic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

broren min hadde satelittjustert klokke på dataen sin han.. fra et veldig snilt firma som heter GATOR.. utrolig kjekt! :grin:

 

tok meg et kvarter å fjerne møkka.. hehe.. fordi 13 av minuttene lå jeg krokbøyd i krampelatter.. :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

 

selv.. har jeg en mobil.. det holder for meg.. det er også en fin.. nå skriver jeg ikke mer siden de på jobb sitter og fiiinleser alle postene mine for å finne noe å flame meg på.. slemminger er de! :grin:

Lenke til kommentar

Jeg hadde en man kunne synce med PCen - hadde 10 alarmer, 5 timere og telefonbok, blant annet. Desverre tok den kvelden da jeg hang den rundt hornet på sykkelen, og slapp sykkelen på bakken. :sad:

 

...Så nå får jeg klare med med Chameleon clock, som er synca med ymse universiteter verden over (Det har jeg sagt mange ganger nå :roll: ).

Lenke til kommentar

Hva er det med dere a folkens? Man må jo ha en skikkelig klokke...

 

Personlig har jeg valgt en Omega Seamaster Professional Chronometer.. :grin: Noe må man jo bruke litt over 17000 på... :grin: Hehe... Men den er jo jævlig rå da! Forresten heller ikke en vanlig seadmaster heller, men en 007 James Bond jubileums utgave, nummerert og greier..

 

Omega Seamaster Professional Chronometer 007

 

Bildet her er midlertid ikke helt riktig... Merkelig nok!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...