Jada-jada Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ikke annet enn at du kunne spart noen hundrelapper, og fått den levert på døra om du kjøpte fra Amentio.no. 7834943[/snapback] Får den levert på døra fra Komplett også Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ikke annet enn at du kunne spart noen hundrelapper, og fått den levert på døra om du kjøpte fra Amentio.no. 7834943[/snapback] Får den levert på døra fra Komplett også 7835539[/snapback] Til samme pris som en vanlig sending? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ikke annet enn at du kunne spart noen hundrelapper, og fått den levert på døra om du kjøpte fra Amentio.no. 7834943[/snapback] Får den levert på døra fra Komplett også 7835539[/snapback] Til samme pris som en vanlig sending? 7835573[/snapback] Betaler kanskje 50,-kr mer en hos Amentio men tror Komplett er klart bedre valg hvis noe skulle hende maskinen da... Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 jeg har denne maskinen selv og er veldig fornøyd, men jeg har hatt et problem med at den trådløse forbindelsen avsluttes. noen som har samme problem? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Har ikke lagt merke til problemet du beskriver, nei. Har aldri skjedd noen brudd på forbindelse o.l. her hvertfall. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Prøv å oppdatere driveren, evt oppgradere firmware på routeren du kobler deg imot. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Fikk pcen idag.Jeg likte designet, og skjermen så meget bra ut for meg. Skal teste noen spill straks Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 jeg har denne maskinen selv og er veldig fornøyd, men jeg har hatt et problem med at den trådløse forbindelsen avsluttes. noen som har samme problem? 7848813[/snapback] Fjern programmet som styrer det trådløse og legg inn kun driveren (last ned siste fra asus.com). La windows styre. Det hjalp på min Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 jeg har denne maskinen selv og er veldig fornøyd, men jeg har hatt et problem med at den trådløse forbindelsen avsluttes. noen som har samme problem? 7848813[/snapback] Fjern programmet som styrer det trådløse og legg inn kun driveren (last ned siste fra asus.com). La windows styre. Det hjalp på min 7851234[/snapback] Støtter denne. Anbefaler i grunn å slette de fleste Asus-programmene som er installert, og som ikke er av noen spesiell nytte. De fleste er crappy greier der designet er tenkt mer på enn funksjonalitet. Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 jeg har denne maskinen selv og er veldig fornøyd, men jeg har hatt et problem med at den trådløse forbindelsen avsluttes. noen som har samme problem? 7848813[/snapback] Fjern programmet som styrer det trådløse og legg inn kun driveren (last ned siste fra asus.com). La windows styre. Det hjalp på min 7851234[/snapback] Støtter denne. Anbefaler i grunn å slette de fleste Asus-programmene som er installert, og som ikke er av noen spesiell nytte. De fleste er crappy greier der designet er tenkt mer på enn funksjonalitet. 7851403[/snapback] Helt sannt! Ytelesen er ikke til å sammeligne om man med en gang man får den heller tar en fullformatering og installerer alt fra bunn av fra en standard windows CD m SP2. Last ned siste drivere og legg inn kun det du trenger. Recovery CD'n ville jeg bare kasta, urk!! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Har nå prøvd Trackmania Nations og Counter-Strike 1.6. CS er jo ikke akkurat så krevende så det gikk helt fint. TrackMania Nations fyrte jeg opp på topp kvalitet og det gikk strålende Skal teste BF2 senere idag da jeg må laste ned den nyeste patchen først. Til nå er jeg meget fornøyd ! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Har spilt battlefield 2 nå med middels kvalitet (800x600 oppløsning, Medium Quality) og det går helt strålende Ingen problemer. Meget fornøyd med denne pcen. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Skulle ikke battlefield gått på mer enn 800z600 med det kortet der? Kjørte da bf på 1024x768 på et 6200 kort engang uten lagg:P Eneste jeg tok av var lightmaps Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Har ikke prøvd med noe bedre enda, for jeg syntes det er bra nok nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå