mard Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg vet ikke om jeg postet riktig, men ivertfall Jeg klarer ikke å binde noen andre museknapper en 1(venstre) 2 (høyre) og 3 (scroll) til hotkey for å prate på Ventrilo. musen er : microsoft intellimouse 3.0. det kom med en software disc, men jeg kunne ikke instalere denne pga de gamle mus-software mitt var instalert, noe som jeg selfølgelig ikke kunne avinstalere ...dritmus..men ivertfall noen som kan hjelpe meg ? MVH Martin Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Du må nok få bort denne gamle driveren, eller velge en annen driver om du har mulighet for dette, hvor mouse4/5 er på. Hvorfor klarer du ikke avinstallere de gamle mus driverne ? Lenke til kommentar
mard Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 har ikke peiling..er en gammel drittmus å belive me har prøvd ALT ! legg til\fjern programmer, slettet alle filene osv... Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Om du går på enhetsbehandling, så kan du fjerne driveren herifra. Høyreklikk "Min Datamaskin" > "Behandle" > "Enhetsbehandling" > "Mus og...." Så fjerner du denne musen som står der. Så legger du deretter inn de nye driverne, og voila så vil det fungere om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå