cbs77 Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Du må bare si ifra om du ønsker hjelp til tømming av barskapet igjen 7918997[/snapback] Ja, det er bare å komme og drikke masse likører og sprit. Har jo ikke feiret ennå. Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Om noen lurte så fikk jeg klokke, verktøy, alkohol, bilde, klær, vinutsyr, tempur-pute og selvfølgelig pepperkvern. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Om noen lurte så fikk jeg klokke, verktøy, alkohol, bilde, klær, vinutsyr, tempur-pute og selvfølgelig pepperkvern. 7986100[/snapback] det hørtes veldig fint ut:) Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 hmm til bursdagen jeg hadde i slutten av Januar så fikk jeg av tante og onkel 500 spenn og Kong Håkon konfekt. Hvem gir det til en som blir 21? Har på følelsen at Shell var til stor hjelp dagen;) Men kanskje fotoalbum. Så du kan oppbevare bilder. Bilder sier jo mer enn tusen ord. Kanskje ha albumet i safen som en annen foreslo;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 cder, penger, filmer og godteri er de beste gavene synes nå jeg Og siden du blir 30, kanskje litt snacks fra polet og Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Fikk dere virkelig ikke med dere at han sa hva han hadde fått? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå