Gå til innhold

Call of Cthulhu: Destiny's End - Deres tanker?

Anbefalte innlegg

Hei!

Da har jeg endelig, jeg gjentar ENDELIG(!) spilt igjennom hele Call of Cthulhu - Dark Corners of the Earth. Herlig spill, et av de bedre jeg har prøvd på lenge faktisk. Godt å få den gode følelsen som "Alone in the Dark" serien gir meg fra et nytt spill.

Men nå skal vist en "oppfølger" komme da. Hva tror dere om det? Ser ganske pent ut egentlig, og gleder meg til det kommer.

Litt info

Litt mer info

Noen gamle bilder av spillet:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
screen2_large.jpg

screen3_large.jpg

call_of_cthulhu_destinys_end_3.jpg

Dessuten lurer jeg også på om noen her vet noe om Call of Cthulhu - Beyond the Mountains of Madness? Står at det skal komme i 07 det også, men er lite info om det.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Destinys End var en konsollversjon, og jeg antar nesten at den er kansellert. Headfirst sine sider har ikke oppdatert sine sider siden 2005, og CoC:DCotE var et typisk spill som kan sende en liten utvikler i graven. Ville ikke forundre meg om det var siste spillet man fikk se fra dem. :(

Lenke til kommentar
Destinys End var en konsollversjon

7792473[/snapback]

Nja, det står at ps2 versjonen er kansellert, men ikke på pc versjonen.

Hvorfor skulle DcotE sende utvikleren i graven? Spillet er jo en perle av de få!

edit:

Da har jeg sendt de mail og lurt på hvordan det går med Destiny's End.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

Det hjelper ikke så mye om spillet er aldri så godt, når spillet går det store publikumet hus forbi. Nå vet jeg ikke om det er tilfellet med DCotE, men faktum er at mange gode spill har lidd den skjebnen før, og trukket den uavhengige utvikleren med seg ned.

Lenke til kommentar

Headfirst, som lagde spillet, og som skulle lage oppfølgeren gikk konk rett før utgivelsen av PC-versjonen. Faktisk så kom det etter at en satt hjemme alene og fullførte orginalen, som ble sendt til trykkeriet. Ved det øyeblikket var alle de ansatte allerede oppsagt.

Så kommer nok ikke noe mer der, dessverre.

Endret av Atomics
Lenke til kommentar
Et fantastisk bra spill dette Dark Corners.....

Når jeg hadde rundet det hadde jeg bare en tanke i hode: Takk gud for at det er over..lol

Var vanskelig som bare f.

7802540[/snapback]

Bruke walkthrough gjennom HELE spillet jeg. Ikke at jeg trang det, men han som skrev den var så flink til å skrive og tok med alle mulige vitsete saker her og der, så det var morsomt lesestoff.

Lenke til kommentar

Poenget er at så lenge det ikke er del av en pengesugende EA-serie, er det ingen som kjøper det uansett hvor bra spillet er. Det er utallige eksempler på fantastisk gode spill som "ingen" kjøper. Har akkurat fullført The longest Journey: Dreamfall..jeg er rystet, det er et helt fantastisk spill, og makan til god historiefortelling har jeg knapt sett. Men det var ingen megasuksess for det. Spill kan få kjempeanmeldelser i presse, men likevel kjøper ingen dem fordi det ikke er WoW eller ikke Battlefield-sequel. Folk er dumme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...