Imaginary Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Endret 23. juli 2011 av Imaginary Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det er kun Telenor og NGT som har egne linjer i Norge. REsten av operatørene leier linjene. Det kan godt hende at NGT også leier fibrene fra Telenor som går mot utlandet. Problemet du har bør du ta med Telenor, akkurat slik du skriver her. Evt gå inn her: http://privat.telenor.no/internett/kundese...eilmeldingen.go og registrer feilmeldingen, så blir du kontaktet tilbake, evt at feilmeldingen rutes videre for feilsøking. så: i stedet for å bitche, feilmeld saken. Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Apropo: http://www.online.no/kundeservice/driftsme...andslinjen.html Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Siden de kjente dette 16 januar må de da ha klart å rette dette nå, med mindre en ny feil har oppstått igjen. Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 joda, men dette var til USA uansett. Kom bare med en liten apropo. FreeedriK: Kjør en tracert mot de landene du mener går sykt tregt. Prøv flere forskjellige i samme land, og i diverse land. Finn så ut hvor tregheten dukker opp. Det trenger nødvendigvis ikke være Telenor sin feil, men at det ligger utenfor telenors nett. Verdt et forsøk Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Endret 23. juli 2011 av Imaginary Lenke til kommentar
bidz Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Kontakt feilmeldingen, send med tracert logger, lite annet en kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå