Jaim Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei! Jeg har en LG chocolate, problemet mitt er lydene den gir fra seg hele tiden. Når man skyver telefonen opp eller igjen kommer det lyd og når man får beskjed om at meldingen er sendt kommer det en lyd. Jeg har prøvd å finne ut hvordan man fjerner disse, men har ikke hatt suksess. Noen som vet hvordan man fjerner disse lydene? Lenke til kommentar
k.rab Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei profiler -> Vanlig (eller profilen du bruker) -> tilpass -> lysbildetone -> av Det burde hvertfall fjerne lyden som kommer når man klaffer telefonen opp og igjen Hvordan man fjerner f.eks. lyden som kommer når man lagrer et nytt ord eller den som kommer når man har sendt melding vet jeg ikke Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Lydløs modus, eller pælmer den i veggen. Håpløs telefon, hadde en slik før. Godt man har forsikring Lenke til kommentar
k.rab Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hei igjen. Tenkte å si at jeg har funnet ut hvordan du fjerner den irriterende lyden som kommer når man lagrer et nytt ord i ordlisten eller har sendt en melding osv.. profiler -> (din valgte profil) -> tilpass -> lydvolum/effekt lydvolum (har av en eller annen bisarr grunn forskjellig navn avhengig av type profil..) -> sett volum lik 0 Håper dette hjelper litt =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå