SweetD Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Håper noen kan hjelpe litt. Min sønn fikk en SE W550i i gave av en tante til jul, den ble vunnet på en Se & hør konkurranse for en stund siden vet ikke helt når men en eller annen gang i 2006. Det som nå har skjedd er at når han prøver å slå den på blir skjermen bare hvit og ingenting mer skjer. Har prøvd å lade den, ta ut batteri, samt bytte simkort. Ser nesten ut som om programvaren er blitt borte eller noe. Noen som har vært borti problemet eller er verksted neste stopp? Blir jo sikkert noen kroner siden den begynner å bli gammel, det er jo bare synd at den ikke har vært i bruk en måned en gang så hjelp tas i mot med takk. -SD- Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg vil anbefale deg om å ta den med i en butikk eller et serviceverksted så de får sett på den;) Lenke til kommentar
Loko Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det kan tyde på at det er kontaktfeil mellom skjermen. Sony Ericsson har 2 års garanti på telefonene sine (mener de har det for denne "gammel" telefonen også) Fikk du foresten med kjøpskvittering av noe slag for den telefonen? Hvis ikke så må du kontakte Se & hør for å få den. Verksteder tar nemlig ikke imot telefoner på garantien uten kvittering. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Det kan tyde på at det er kontaktfeil mellom skjermen.Sony Ericsson har 2 års garanti på telefonene sine (mener de har det for denne "gammel" telefonen også) Fikk du foresten med kjøpskvittering av noe slag for den telefonen? Hvis ikke så må du kontakte Se & hør for å få den. Verksteder tar nemlig ikke imot telefoner på garantien uten kvittering. 7793194[/snapback] Fikk bare med ett skriv fra se & hør, men dere bekrefter mine mistanker så det bli nok en tur til serviceverksted. Takk for svar dog. -SD- Lenke til kommentar
Loko Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Det kan tyde på at det er kontaktfeil mellom skjermen.Sony Ericsson har 2 års garanti på telefonene sine (mener de har det for denne "gammel" telefonen også) Fikk du foresten med kjøpskvittering av noe slag for den telefonen? Hvis ikke så må du kontakte Se & hør for å få den. Verksteder tar nemlig ikke imot telefoner på garantien uten kvittering. 7793194[/snapback] Fikk bare med ett skriv fra se & hør, men dere bekrefter mine mistanker så det bli nok en tur til serviceverksted. Takk for svar dog. -SD- 7795914[/snapback] Jeg er litt i tvil om et "skriv" er nok. Kan hende de krever en salgskvittering. I såfall så blir det nok en del bryderi for deg og få det skaffet fra se og hør. Men uansett hør med service-verkstedet. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 verksted er helt klart neste stopp! fikk samme greia på ferie, den var da helt ny. etter litt krangling på elkjøp fikk jeg til slutt ny. lykke til. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Nå er saken en helt annen for trådstarter da han ikke har en butikk han kan rette heving mot. Her må han, hvis heving skulle bli en nødvendighet, henvende seg direkte til importør eller til salgsleddet som Se & hør brukte. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Nå er saken en helt annen for trådstarter da han ikke har en butikk han kan rette heving mot. Her må han, hvis heving skulle bli en nødvendighet, henvende seg direkte til importør eller til salgsleddet som Se & hør brukte. 7797477[/snapback] send den til verksted på S&H sin regning neida, men oppsøk S&H og forklar saken, kanskje du kan få hjelp der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå