skylinepower Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 hei, jeg sliter med og få et bra bilde til bruker navnet noen som kunne laget noen forslag? må handle om data siden jeg liker det og gjerne en skyline. hvis det er gal plass jeg har postet det så bare flytt det. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 ingen som kan hjelpe og alge noen forslag vært moro og had et bilde/icon så når folk ser det så sjønner de"skylinepower" der gitt Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei, dersom dette bildet er til avatar har vi denne tråden hvor avatarer blir produsert i full fart på bestilling. Om det er hva du er ute etter kan jeg flytte posten din her over i den tråden om du sender meg en PM. Jeg flytter uansett denne tråden over til visuell kreativitet for nå. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 er det noen her som kan lage et bilde/icon som jeg kan vurdere og ha her da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå