rigor-mortis Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Plutselig mens jeg satt foran pc`n flippa skjermbildet og vises nå med alt på siden (dvs skjermbildet roterte mot venstre. Umulig å styre pekern og jeg sliter som f... og sitter med hodet på skakke) Hva skjedde? Hvordan får jeg skjermbildet rett igjen? Merkelig.... Mvh Rigor-mortis Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Ctrl + Alt + pil opp eller Alt Gr + pil opp. Noen ganger funker det bare på skrivebordet (programmene må minimeres). Lenke til kommentar
rigor-mortis Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 DØNN ÅRNINGS!! Dritbra! Tusen takk skal du har Mr. D Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Du er ikke den eneste som har vært borti en slik tastekombinasjon. Den kan brukes for å ha litt morro med andre; hvis du overlater maskinen til en annen, trykk samme kombinasjon men med en annen piltast..... P.S. Funker ikke på alle maskiner, kommer an på skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå