sir-alex Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg vet ikke om dette er riktig sted å stille dette spørsmålet, men regner med at dere vet dette. Jeg bestilte meg en mobil fra Tyskland, og betalte over paypal. Etter en ukes tid så viste det seg at pakken hadde blitt borte under selve sendingen. Da tok selger å overførte tilbake de pengene jeg hadde betalt over til min paypal konto. Nå står pengene inne på paypal kontoen, og jeg skjønner F#% ikke hvordan jeg får de over på kontoen min(Bankkortet) Er det noen som vet dette?? Noen som har erfaringer med paypal? Det står et sånn skjema inne på kontoen min: PayPal Account Balance [View Limits] Currency Account Balance U.S. Dollar: $230.73 USD Håper virkelig noen kan hjelpe meg:) Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 er det ikke sånn at da kan du bare bruke de pengene fra PayPal konto eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
ole-kr1 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Når du er inne på "overview" trykker du på "Withdraw" og så på "Transfer funds to your bank account" Dette koster 5,5kr hvis beløpet er på mindre en 500kr Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Når du er inne på "overview" trykker du på "Withdraw" og så på "Transfer funds to your bank account" Dette koster 5,5kr hvis beløpet er på mindre en 500kr 7792062[/snapback] Jeg gjorde dette nå. Takk Men det skjema er fortsatt på forsiden av min konto: PayPal Account Balance [View Limits] Currency Account Balance U.S. Dollar: $230.73 USD Men da ble det vel overført? Lenke til kommentar
ole-kr1 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Når du er inne på "overview" trykker du på "Withdraw" og så på "Transfer funds to your bank account" Dette koster 5,5kr hvis beløpet er på mindre en 500kr 7792062[/snapback] Jeg gjorde dette nå. Takk Men det skjema er fortsatt på forsiden av min konto: PayPal Account Balance [View Limits] Currency Account Balance U.S. Dollar: $230.73 USD Men da ble det vel overført? 7792140[/snapback] Kan hende det tar litt tid før det blir oppdatert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå