Footy Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 driver å mekker sammen en ny PC her. "I/O-deksel" som jeg har blitt fortalt det heter har en del "tapper" ved siden/rundt hver slot som på bildet her. Hva skal jeg gjøre med de? Hva er de til? Setter jeg inn hovedkortet så blokkerer en av tappene for en UBS utgang.. Skal jeg bare bøye de kanskje? (vil bare være sikker så jeg ikke gjør noe dumt Lenke til kommentar
Makky Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 De skal bare støtte de forskjellige portene. Ikke noe problem å bøye de som er i veien Lenke til kommentar
meeg Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Tappene er der kun for at I/O platen skal stå i spenn. Det er bare å bøye bort eller klippe av de som står i veien. Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Hvis det er den lange retangulære på høyre side. Så kan du godt fjerne de. Skal vel strengt tatt ligge mot gods på sokkel for jording. Kjører en maskin uten plate og det går greit. Men er det orginalplate som følger med hovedkort? Eller er det en form for modifisering? For sen Endret 24. januar 2007 av tag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå