Gå til innhold

Bærbar til skole og hjemmebruk

Anbefalte innlegg

Hei!

Hei. Er på jakt etter bærbar til skole og hjemmebruk. Pc'n skal vare i tre år, og derfor legger jeg like godt litt penger i det og kjøper noe som varer en stund, og setter derfor noen krav:

* 2 GB RAM

* Intel Core 2 Duo 1,83

* Min. 80Gb HD

* Max 15.4 skjerm

* Grei kvalitet

I tilleg ønsker jeg et bra grafikort med min 256MB minne, helst 512MB.

Prisen bør ligge rundt 14000 max.

En annen faktor er om jeg bør vente til 2 klasse, altså til høsten, ettersom bærbar foreløpig ikke er krevd fra skolen sin side. Da vil jeg dessuten få gratis skolebøker og de gamle blir solgt, så da kan jeg muligens få mer penger å bruke også. Jeg trenger ikke bærbar pc, jeg er bare lei av den stasjonære familie pc'n, og jeg ser store fordeler i forbindelse med undervisningen.

Takk for svar, destilert

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du vente til høsten, ja da venter du til høsten. Dette fordi du

til høsten vil få en bedre maskin billigere enn det du gjør i dag. Til høsten antar jeg dessuten at Windovs Vista vil være på plass, og de fleste barnesykdommene vil være ryddet av veien (kanskje?).

Lenke til kommentar

støtter det som blir sagt her fullt ut. Kjøp aldri bærbar før du trenger, utviklingen har siden bærbare pc'er ble oppfunnet bare gått en vei, mer ytelse for mindre penger, så du vil tjene mest på å vente lengst mulig (spesielt ettersom maskinen skal vare en stund, som du sier).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...