17x Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Skal kjøpe meg en router for å dele bredbånd. Noen som har erfaring med SMC barricade 7004ABR?? Lenke til kommentar
Noty Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hei. Har samme ruter, og må si meg fornøyd med den. Tok ca 2 min å komme seg på nettet med den. Leste bare litt i bruksanvisningen. Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Har hatt denne routeren i et par mnd nå.... funker fett, bare det at jeg var uheldig å fikk en som har susing i strømforsyninga... Sendte den i retur og fikk en til som suser, så nå har jeg ikke orket å sende inn denne åssa...Koster $$$ å sende pakke hele tia... Men router står inni et skap, så eg drit rett og slett i det nå... Brukervennlighet... for meg, plug-and-play Vet om andre routere som er billigere, men de er USTABILE... klikker etter en stunds bruk... Min har stått på i to mnd uten prob.! Får du en som ikke suser, vil du bli fornøyd på alle måter .... MVH ZemteX Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 21:48, skrev zemtex:Brukervennlighet... for meg, plug-and-play Vet om andre routere som er billigere, men de er USTABILE... klikker etter en stunds bruk... Min har stått på i to mnd uten prob.! Får du en som ikke suser, vil du bli fornøyd på alle måter .... Du påstår andre er ustabile, hvilke er det? har du erfaringer med de? Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Kjenner en som har Billion Router.. den klikker bare du ser på'n!.... Vet om en type til som er bob bob, men husker ikke merket... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 23:26, skrev zemtex:Kjenner en som har Billion Router.. den klikker bare du ser på'n!.... Vet om en type til som er bob bob, men husker ikke merket... Bugs i firmwaren vil jeg tro,lar seg lett oppgradere. Dessuten hadde den første produksjonen som ble solgt her problemer med noen av ADSL-modemene som TN brukte. Har da satt opp noen slike uten at jeg har merket noe spesielt. Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Har Barricade-saken selv, og kjørte den som router i over et halvt år uten problemer (bortsett fra da jeg klarte å blokkere tilgang på alle MAC-adressene i LAN'et :smile:). Nå står den og humper og går som en switch mot en Clarkconect-burk. Funker fett det også. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Jeg har denne selv, fungerer utmerket. Men jeg har også denne susingen, og jeg har enda ikke hørt om noen som ikke har den....Har funka et halvt år med susing, så det kan neppe være noe problem. Hjemme står den og deler Telenor ADSL, og det er aldri problemer. Lett å åpne porter, samt endre instillinger i tilkoblingsmåter osv. Du finner lett ut av det! Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 21:48, skrev zemtex:Har hatt denne routeren i et par mnd nå.... funker fett, bare det at jeg var uheldig å fikk en som har susing i strømforsyninga... Sendte den i retur og fikk en til som suser, så nå har jeg ikke orket å sende inn denne åssa...Koster $$$ å sende pakke hele tia... Men router står inni et skap, så eg drit rett og slett i det nå...MVH ZemteX Den susinga skal være der.. De er slik Lenke til kommentar
TormodK Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Ingen som kan forklare meg hvordan jeg sperrer porter på routeren da?? Ingen som tilfeldigvis vet hvilke porter kazaa, WinMX,Bearshare og lignende bruker? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Den 2002-11-30 11:21, skrev JoaJoa: Quote: Den 2002-11-29 21:48, skrev zemtex: Har hatt denne routeren i et par mnd nå.... funker fett, bare det at jeg var uheldig å fikk en som har susing i strømforsyninga... Sendte den i retur og fikk en til som suser, så nå har jeg ikke orket å sende inn denne åssa...Koster $$$ å sende pakke hele tia... Men router står inni et skap, så eg drit rett og slett i det nå... MVH ZemteX Den susinga skal være der.. De er slik Riktig Lenke til kommentar
muffe Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Den 2002-11-30 11:21, skrev JoaJoa: Quote: Den 2002-11-29 21:48, skrev zemtex: Har hatt denne routeren i et par mnd nå.... funker fett, bare det at jeg var uheldig å fikk en som har susing i strømforsyninga... Sendte den i retur og fikk en til som suser, så nå har jeg ikke orket å sende inn denne åssa...Koster $$$ å sende pakke hele tia... Men router står inni et skap, så eg drit rett og slett i det nå... MVH ZemteX Den susinga skal være der.. De er slik Jeg har den samme routeren, og strømforsyningen min er stille som graven... Selv om jeg legger øret HELT inntill kan jeg ikke høre noen ting... Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Brukervennlighet... for meg, plug-and-play Det kalles isåfall nybegynnervennlighet :razz: Lenke til kommentar
TormodK Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-11-30 15:19, skrev muffe: Quote: Den 2002-11-30 11:21, skrev JoaJoa: Quote: Den 2002-11-29 21:48, skrev zemtex: Har hatt denne routeren i et par mnd nå.... funker fett, bare det at jeg var uheldig å fikk en som har susing i strømforsyninga... Sendte den i retur og fikk en til som suser, så nå har jeg ikke orket å sende inn denne åssa...Koster $$$ å sende pakke hele tia... Men router står inni et skap, så eg drit rett og slett i det nå... MVH ZemteX Den susinga skal være der.. De er slik Jeg har den samme routeren, og strømforsyningen min er stille som graven... Selv om jeg legger øret HELT inntill kan jeg ikke høre noen ting... Da tror jeg jammen det er noe galt med din du..har selv vært borti 4 slike eksakt like routere, alle suser. slik skal det være. thats it! Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Min suser ikke :razz: Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Tror det er to forskjellige modeller eller noe jeg... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Min er også rimelig støyfri. ADSL modemet derimot hviiiner som en gammal TV fra 70 tallet! Hadde heldigvis ei matte med "NoiseControl" til overs som jeg la oppå modemet og da ble lyden borte. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Åssen adsl modem har du? Lenke til kommentar
adyton Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 har en 7008br, stille den. Men ADSL alcatel speed touch home. Denne bråker som nevnt, en 70-talls tv. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-11-30 14:53, skrev TormodK:Ingen som kan forklare meg hvordan jeg sperrer porter på routeren da?? Ingen som tilfeldigvis vet hvilke porter kazaa, WinMX,Bearshare og lignende bruker? WinMX bruker ihvertfall 6699 TCP og 6257 UDP (kan endres) (Som står i settings :smile:) Barricade routeren har jeg hatt i ca 2,5 mnd nå og er meget fornøyd!! Anbefaler den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå