Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

SMC barricade router 7004ABR - erfaringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt denne routeren i et par mnd nå.... funker fett, bare det at jeg var uheldig å fikk en som har susing i strømforsyninga... Sendte den i retur og fikk en til som suser, så nå har jeg ikke orket å sende inn denne åssa...Koster $$$ å sende pakke hele tia... Men router står inni et skap, så eg drit rett og slett i det nå...

Brukervennlighet... for meg, plug-and-play :grin:

Vet om andre routere som er billigere, men de er USTABILE... klikker etter en stunds bruk... Min har stått på i to mnd uten prob.! Får du en som ikke suser, vil du bli fornøyd på alle måter ....

MVH ZemteX

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-29 21:48, skrev zemtex:

Brukervennlighet... for meg, plug-and-play
:grin:
Vet om andre routere som er billigere, men de er USTABILE... klikker etter en stunds bruk... Min har stått på i to mnd uten prob.! Får du en som ikke suser, vil du bli fornøyd på alle måter ....

Du påstår andre er ustabile, hvilke er det?

har du erfaringer med de?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-29 23:26, skrev zemtex:

Kjenner en som har Billion Router.. den klikker bare du ser på'n!.... Vet om en type til som er bob bob, men husker ikke merket...

Bugs i firmwaren vil jeg tro,lar seg lett oppgradere. Dessuten hadde den første produksjonen som ble solgt her problemer med noen av ADSL-modemene som TN brukte. Har da satt opp noen slike uten at jeg har merket noe spesielt.

Lenke til kommentar

Jeg har denne selv, fungerer utmerket.

Men jeg har også denne susingen, og jeg har enda ikke hørt om noen som ikke har den....Har funka et halvt år med susing, så det kan neppe være noe problem.

Hjemme står den og deler Telenor ADSL, og det er aldri problemer. Lett å åpne porter, samt endre instillinger i tilkoblingsmåter osv. Du finner lett ut av det!

Lenke til kommentar

Quote:

Har hatt denne routeren i et par mnd nå.... funker fett, bare det at jeg var uheldig å fikk en som har susing i strømforsyninga... Sendte den i retur og fikk en til som suser, så nå har jeg ikke orket å sende inn denne åssa...Koster $$$ å sende pakke hele tia... Men router står inni et skap, så eg drit rett og slett i det nå...

MVH ZemteX

Den susinga skal være der.. De er slik

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-30 11:21, skrev JoaJoa:

Quote:

MVH ZemteX

Riktig :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Quote:

MVH ZemteX

Jeg har den samme routeren, og strømforsyningen min er stille som graven... Selv om jeg legger øret HELT inntill kan jeg ikke høre noen ting...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-30 15:19, skrev muffe:

Quote:

Quote:

MVH ZemteX

Jeg har den samme routeren, og strømforsyningen min er stille som graven... Selv om jeg legger øret HELT inntill kan jeg ikke høre noen ting...

Da tror jeg jammen det er noe galt med din du..har selv vært borti 4 slike eksakt like routere, alle suser. slik skal det være. thats it!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-30 14:53, skrev TormodK:

Ingen som kan forklare meg hvordan jeg sperrer porter på routeren da?? Ingen som tilfeldigvis vet hvilke porter kazaa, WinMX,Bearshare og lignende bruker?

WinMX bruker ihvertfall 6699 TCP og 6257 UDP

(kan endres)

(Som står i settings :smile:)

Barricade routeren har jeg hatt i ca 2,5 mnd nå og er meget fornøyd!!

Anbefaler den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...