Mogge_ Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei, som dere leser i topic så har jeg hatt problem med pc'n min..er ikke helt sikker på hva som har røket, så lurer på om jeg skal oppgradere pc'n min...Men er lenge siden jeg har vært inne og handlet deler så lurer på hva jeg bør gå for...Det jeg har nå kan dere se i signaturen min... Har kjøpt meg ny psu siden jeg trodde det var den som hadde røket, men det var det ikke...Så da er det enten gpu, hk, cpu eller minne...Men jeg har ingen jeg kan låne de forskjellige hardware av så jeg har lissom et problem der nå... Så er det noen som kunne hjulpet med meg å sette opp en bra oppsett til meg. Vet ikke helt hva jeg må ut med i penger for å få en bra pc...Har vannkjøling på gpu,cpu og minne nå...Så vet ikke om jeg skla gå bort i fra vannkjøling og gå over til luft.... Men er åpen til forslag... Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Ingen som kan hjelpe meg litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå